با حضور مسئولان مناطق ۱۴گانه سازمان دانش آموزی قزوین؛

بازمهندسی تشکیلات سازمان دانش آموزی در قزوین تبیین شد

قزوین (پانا) - نشست تبیین بازمهندسی تشکیلات سازمان دانش آموزی پیشتازان با عنوان پیشتازان گام دوم انقلاب پیشگامان تمدن نوین اسلامی در قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بازمهندسی تشکیلات سازمان دانش آموزی در قزوین تبیین شد

نشست هم اندیشی مسئولین واحدهای سازمان دانش آموزی در مناطق 14 گانه قزوین با موضوع تبیین طرح بازمهندسی تشکیلات سازمان دانش آموزی پیشتازان در سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی قزوین برگزار شد.

در این نشست جبار حسنعلی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین بااشاره به سیاستهای کلی این سازمان، طرح بازمهندسی پیشتازان را یکی از اقدامات مهم دانست و تاکید کرد: مسئولان و مربیان سازمان دانش آموزی در مناطق ۱۴گانه باید به تبیین گری این طرح بپردازند و همچون گذشته در راستای تحقق برنامه‌های سازمان گام بردارند.

وی همراهی دانش آموزان پیشتاز را در اجرای برنامه ها بسیار موثر عنوان کرد و گفت: محوریت سازمان دانش آموزی پیشتازان هستند و افتخار ما این است که در مسیر آموزش تشکیلاتی به این دانش آموزان خدمت می کنیم.

گفتنی است، در این نشست احکام مربیان خبرگزاری پانا به همراه کارت خبرنگاری به مربیان اهدا و گزارشی از عملکرد مجلس دانش آموزی استان و فعالیت های مناطق و نواحی ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار