در جلسه شورای پرورشی منطقه ١۴ صورت گرفت؛

تجلیل از فعالیت های کانون فرهنگی تربیتی امید

تهران (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، از فعالیت های کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه 14 تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فعالیت های کانون فرهنگی تربیتی امید

مجتبی ولی پوری؛ معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در جمع اعضای شورای پرورشی منطقه 14 گفت: کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه 14 از رتبه های برتر کانون های تربیتی در سطح شهر تهران است و همواره از کانون های خوب ما بوده است.

ولی پوری ادامه داد: امیدواریم کماکان این موفقیت ها با حمایت منطقه ادامه پیدا کند و هر روز شاهد توفیقات بیشتری از کانون امید منطقه 14 باشیم.

گروه سرود فرزندان ایران تا کنون موفق به ثبت 70 اثر فاخر شده است

سید کاظم عبداله زاده؛ مدیر کانون فرهنگی، تربیتی امید منطقه 14 و سرپرست گروه فرزندان ایران گفت: گروه سرود فرزندان ایران از سال 1390 باهدف شناسایی، جذب و هدایت دانش آموزان مستعددر زمینه موسیقی و خوانندگی آغاز به کار کرده است.

عبداله زاده ادامه داد: در حال حاضر این گروه مجموعا با 80 دانش آموز،متشکل از 30 دانش آموز پسر و 50نفر دانش آموز دختر فعالیت میکند که همه اعضای این گروه از 15 مدرسه منطقه 14 انتخاب شده اند.

وی افزود: در ابتدای سال تحصیلی با ارسال فراخوان جذب دانش آموزان در قالب مسابقه به مدارس منطقه اقدام میکنیم و پس از مصاحبه تخصصی دانش آموزان توانمند جذب می شوند. البته مدارسی که بیشترین مشارکت و همکاری را با انجمن آوایی کانون فرهنگی تربیتی امید داشته باشند از خدمات انجمن نظیر ساخت سرود و مربیان تخصصی بهره می برند.

سرپرست گروه سرود فرزندان ایران در ادامه گفت: مسولیت فنی و ساخت آهنگ آثار گروه سرود فرزندان ایران برعهده آقای مهردا سعیدا می باشد و خانم سمیه مولاییان نیز به عنوان مربی فنی در بخش دختران فعالیت میکنند. که هر دو نفر ایشان از اساتید به نام و مطرح سرود در سطح شهر تهران و حتی کشور هستند.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه 14 افزود: تا کنون موفق شده ایم 70 اثر فاخر در زمینه سرود های دانش آموزی با موضوعات مختلف ساخته و به ثبت برسانیم،که بسیاری از این کارها با دعوت از گروه در برنامه ها ی کشوری و لشگری اجرا شده اند. برای نمونه به تازگی از سه اثر در موضوع ایران به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عشق بی پایان با موضوع تقدیر از زحمات مدافعان سلامت و نماهنگ مربوط به سالروز امور تربیتی رونمایی کرده ایم و البته چند اثر دیگر دست تهیه و ساخت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار