ماموریت ویژه برای رسول خطیبی؛ طلسم‌شکنی کن

تهران (پانا) - تراکتور تبریز در صورت بدست آوردن 3 امتیاز دیدار مقابل نساجی قائمشهر طلسم‌شکنی خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت ویژه برای رسول خطیبی؛ طلسم‌شکنی کن

در یکی از بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار است امروز از ساعت 15:30 تراکتور تبریز در دومین تجربه سرمربیگری رسول خطیبی در ورزشگاه یادگار امام از شاگردان مجید جلالی در تیم نساجی قائمشهر میزبانی کند؛ دیداری که برای تراکتور‌ی‌ها می‌تواند از دو جهت خاص باشد.

اولین نکته مهم این بازی برای تراکتور تبریز این است که با رسول خطیبی اولین برد خود را بدست آورد و یکبار دیگر در کورس قرار بگیرد. تراکتوری‌ها خوب می‌دانند که تا پیش از این بازی با صدر جدول 10 امتیاز و با منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا 6 امتیاز اختلاف دارند، یعنی اینکه سومین تیم پرهوادار ایران فرصت کوچکترین اشتباهی را نخواهد داشت و باید در 14 بازی باقی مانده برای 3 امتیاز به زمین برود تا حداقل به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشد.

اما علاوه بر اهمیتی که 3 امتیاز این بازی از نظر جدولی برای تراکتوری‌ها دارد، آنها با کسب برد در این مسابقه طلسم‌شکنی خواهند کرد و البته به یک عدد رند در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران خواهند رسید.

طلسم‌شکنی تراکتور مربوط به دیدارهای روبرو این تیم مقابل نساجی قائمشهر برمی‌گردد، آنها در لیگ برتر هر چند سابقه پیروزی مقابل نساجی را دارند اما در تبریز 2 بار از این تیم میزبانی کرده‌اند که بازی اول مساوی شده و در دیدار دوم تراکتور با شکست زمین را ترک کرده است. به عبارت دیگر تراکتوری‌ها بدنبال کسب اولین برد لیگ برتری مقابل نساجی در ورزشگاه یادگار امام هستند.

علاوه بر این موضوع، این بازی می‌تواند برای تراکتوری‌ها یک عدد خاص را در جدول کلی رقابت‌های لیگ برتر جابجا کند. تراکتور تبریز در صورتی که امروز بتواند با برد زمین را ترک کند به صد و پنجاهمین برد خود در تاریخ لیگ برتر دست خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار