اشرفی‌اصفهانی: هرچه آرای مردم پرشورتر شود نظام محکم‌تر می‌شود

تهران (پانا) - یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد با بیان اینکه در حال حاضر مردم دچار دلزدگی و ناراحتی هستند، تاکید کرد اوضاع فعلی مناسب نیست و مردم اظهار ناراحتی و دلزدگی دارند؛ انشالله اوضاع بهتر شود تا مردم نسبت به آینده امیدوار شوند.

کد مطلب: ۱۱۶۸۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اشرفی‌اصفهانی: هرچه آرای مردم پرشورتر شود نظام محکم‌تر می‌شود

به گزارش برنا، محمد اشرفی اصفهانی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره لزوم مشارکت مردم در انتخابات گفت: رهبری همواره مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند و همچنین در گذشته هم امام (ره) همواره مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کردند. هرچه آراء مردم پرشورتر شود نظام محکم‌تر می‌شود و دشمن به این فکر و خیال نمی‌افتد که به ایران حمله کند. دنیا چشم به انتخابات آینده ایران دوخته است، باتوجه به مشکلات اقتصادی و کرونا ممکن است برخی از مردم از انتخابات استقبال نکنند اما همه اقشار و گروه‌های مختلف (جناح چپ، راست، میان رو، تندرو) باید در انتخابات شرکت کنند. اینکه مردم را به کاهش مشارکت در انتخابات دعوت کنیم، غیرعقلانی و تاسف‌برانگیز است.

نماینده ادوار مجلس درباره توصیه به شورای نگهبان برای سخت‌گیری بر کاندیداها بیان کرد: شورای نگهبان کار خود را انجام می‌دهد. شاهد تنگ نظری در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در گذشته بودیم و متاسفانه این موضوع اعمال شده است. شورای نگهبان نیاز به توصیه ندارد و نیاز به تذکر نیست. باید نسبت به هرگونه بحث‌ها و نظراتی که خلاف نظر رهبری و امام است به خدا پناه ببریم.

او تاکید کرد: باید مردم را نسبت به آینده امیدوار کنیم. ما و شما میان مردم هستیم. مردم به ندرت درباره انتخابات صحبت می‌کنند. می‌گویند آنچه آقایان وعده دارند محقق نشد و فقط برای بازارگرمی وعده می‌دهند و این مسئله مجلس و دولت ندارد البته برخی مشکلات در اختیار رییس جمهور نیست و نباید بیش از این توقع داشت.

او افزود: واقعیت و موقعیت‌ها در دولت‌ها متفاوت است. واقعیت‌ها در دولت هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی با هم فرق دارد. اینکه بگوییم اگر فلان فرد بود مشکل حل می‌شد خیال و موهوم است. تحریم و سپس کرونا مشکلات اقتصادی فراوانی برای مردم ایجاد کرده و برخی در نیازهای اولیه خود ماندند. در بحث‌های خصوصی مردم به ما می‌گویند رای نمی‌دهیم باید چه کار کنیم تا مردم تشویق شوند و رای دهند و حل این مسئله کار سختی است. مردم با گذشته فرق کرده‌اند فضای مجازی و وعده‌های محقق نشده کار را سخت کرده انشاالله امدادهای غیبی کمک کند و حقیقت انقلاب امام و شهدا کمک کند تا مردم برای شرکت در انتخابات بیایند و همچنین برای پاسداشت خون شهدا و امام بیایند و رای بدهند. در حال حاضر مردم دچار دلزدگی و ناراحتی هستند. اوضاع فعلی مناسب نیست و مردم اظهار ناراحتی و دلزدگی دارند؛ انشالله اوضاع بهتر شود تا مردم نسبت به آینده امیدوار شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار