انتصاب و انتخاب مدیران باید بر اساس عدالت و شایسته سالاری و صلاحیت حرفه ای افراد صورت بگیرد

کلات(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان کلات عنوان کرد انتصاب و انتخاب مدیران باید بر اساس عدالت و شایسته سالاری و صلاحیت حرفه ای افراد صورت بگیرد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب و انتخاب مدیران باید بر اساس عدالت و شایسته سالاری و صلاحیت حرفه ای افراد صورت بگیرد

جلسه کمیته توسعه مدیریت با دستور کار پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی، انتخاب و انتصاب مدیران با حضور رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات ،معاونان و اعضای کمیته برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از زحمات همکاران در تمامی حوزه های اداری، اتحاد و همبستگی را در اعتلای اهداف نظام لازم و ضروری دانست و تشریح کرد: در کشور همه ساله انتخاباتی برگرفته از مردم سالاری دینی و بر اساس قانون و عدالت برگزار می شود. آموزش و پرورش و مدارس جولانگاه تبلیغات انتخاباتی جریان ها و جناح های سیاسی نیست، یکی از وظایف ما در دستگاه تعلیم و تربیت، دعوت از مردم به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات است.

وی افزود: در بستر و محیط اداری و مدارس از بروز هر‌گونه تخلف در این زمینه جلوگیری کنیم، مصادیق و تخلفات در قانون مشخص شده است و انتظار داریم همکاران در محیط اداره و در مدارس جدا از هر گونه دیدگاه شخصی سعی کنند از بروز هر گونه تخلف جلوگیری کنند.

پروانه در ادامه، موضوع انتخاب و انتصاب مدیران را مهم دانست و بیان کرد: انتصاب و انتخاب مدیران باید بر اساس عدالت، شایسته سالاری، صلاحیت های حرفه ای و دستورالعمل های ارسالی انجام شود و جابجایی و تغییر آنان باید بر اساس عملکردشان باشد، چرا که نتیجه انتخاب ما سرنوشت و آینده دانش آموزان را نشانه خواهد گرفت. مدیر مدرسه نقش کلیدی و محوری دارد، حرکت همه اجزا و اعضای مدرسه به مدیر مدرسه بستگی دارد.

رمضان‌پروانه در ادامه جلسه بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام عید نوروز، با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند تحت پوشش نهاد های حمایتی با کمک خیران بزرگوار و همکاران محترم کارت های هدیه عیدانه، تهیه شده است. برای تمامی دانش آموزان تحت پوشش نهاد بهزیستی این کارت ها تهیه شده است که به زودی برای توزیع در اختیار مدیران قرار خواهیم داد تا قبل از فرارسیدن عید به دست این عزیزان برسد و برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی(ره) نیز در صدد تهیه کارت های هدیه عیدانه هستیم که به زودی پس از تهیه صد در صدی منابع، در اختیار‌ مدیران‌ مدارس قرار می دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار