فرماندار اسلامشهر:

اهمیت دادن به نظر دیگران در انتخابات ایثار است

اسلامشهر (پانا) - ایثارگران در هر دوره چه در زمان جنگ و چه در خدمت به مردم به‌خوبی عمل کرده اند. زمانی که از فرهنگ ایثار و شهادت دور شوند، مشکلات بیشتری ایجاد خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت دادن به نظر دیگران در انتخابات   ایثار است

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر، در جلسه ستاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: در زوایای ذهن ما مطلب بسیار مهم ایثار، شهادت و از خودگذشتگی به مفهوم این است که فرد آرامش و امنیت روانی خود را در مقابل خطر قرار می‌دهد.

او افزود: در مسئله ایثار و شهادت انسان به اوج معنویت می‌رسد و در کوتاهترین زمان با اندیشه برتر خود به دنبال این مورد خاص می‌رود. ایثارگران ما در هر دوره چه در زمان جنگ، و یا در خدمت به مردم عمل می‌کنند و بدانیم زمانی که از فرهنگ ایثار و شهادت دور شویم مشکلات برای ما زیاد خواهد شد.

مرسلپور با اشاره به انتخابات سال 1400 خاطرنشان کرد: برخلاف تبلیغات دروغین معاندان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی، مردم ما در طول 42 سال از گذشت انقلاب اسلامی با حضور در عرصه‌های انتخابات، دموکراسی را تجربه کردند و اهمیت دادن به نظر دیگران در انتخابات هم به نوعی ایثار است.

در این جلسه که معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری، رئیس شورای اسلامی و مسئولان ادارات و ارگانهای شهرستان نیز حضور داشتند، در رابطه با برنامه‌های گرامی‌داشت روز شهید، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بیشتر در فضای مجازی و برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در شهرستان اسلامشهر بحث و تبادل نظر انجام شد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار