افتتاح مرکز نیکوکاری نسیم همدلی آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - مرکز نیکوکاری نسیم همدلی آموزش و پرورش اسلامشهر به همت انجمن اولیاء و مربیان مدیریت آموزش و پرورش راه اندازی شده و در نظر دارد که دانش آموزان کم برخوردار شهرستان را تحت پوشش خود قرار دهد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز نیکوکاری نسیم همدلی آموزش و پرورش اسلامشهر

در این مراسم، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی افتتاح مرکز نیکوکاری نسیم همدلی را رویکردی مناسب در تسریع خدمت‌رسانی به دانش آموزان نیازمند عنوان کرد.

او افزود: افتتاح مرکز نیکوکاری نسیم همدلی می‌تواند در کمک‌رسانی به نیازمندان و رفع برخی مشکلات در امر امدادرسانی راه‌گشا باشد.

بنار تصریح کرد: ساماندهی کار خیر و شناسایی نیازمندان واقعی، اصلی مهم در ایجاد مراکز نیکوکاری در آموزش و پرورش است و کمک‌های بسیاری از طریق خیران به آموزش‌ و پرورش انجام می‌شود که با استفاده از مراکز نیکوکاری می‌تواند به‌صورت هدفمندتر ساماندهی شود.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: مرکز نیکوکاری نسیم همدلی آموزش و پرورش اسلامشهر به همت انجمن اولیاء و مربیان مدیریت آموزش و پرورش راه اندازی شده و در نظر دارد که دانش آموزان کم برخوردار شهرستان را تحت پوشش خود قرار دهد.

در این مراسم که مدیر و مسئول مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره)، رئیس شورای شهر اسلامشهر، اعضاء انجمن اولیاء و مربیان، کارشناس مسئول گزینش،پشتیبانی، مشاوره و امور بانوان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز حضور داشتند،منیره نسیمی به عنوان رئیس مرکز نیکوکاری نسیم همدلی آموزش و پرورش اسلامشهرمنصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار