کرونا، عدالت آموزشی را برای دوازدهمی های دزفول به ارمغان آورد

دزفول(پانا)- در راستای گسترش عدالت آموزشی و با هدف ارتقای نمرات و سطح علمی دانش آموزان پایه دوازدهم شهرستان دزفول، طرح آموزش مجازی دانش آموزان پایه دوازدهم در شبکه شاد در شهرستان دزفول توسط دبیران فعال این شهرستان اجرایی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کرونا، عدالت آموزشی را برای دوازدهمی های دزفول به ارمغان آورد

رضا محمدی خباز، مدیر آموزش و پرورش دزفول، در گفت و گو با پانا اظهار کرد: به منظور گسترش عدالت آموزشی و ارتقای میانگین نمرات کتبی پایه دوازدهم شهرستان دزفول، پس از برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان و سرگروه های آموزشی، طرح اموزش مجازی توسط دبیران منتخب و معروف دروس پایه دوازدهم برای استفاده کلیه دانش آموزان پایه دوازدهم شهرستان دزفول اجرا شد.

او افزود: در جلساتی که با حضور مدیران مقطع متوسطه دوم، کارشناسان برنامه ریزی آموزشی و مشاوران آموزشی برگزار شد، به این نتیجه رسیدیم که با ایجاد یک کانال در شبکه شاد کلیه دانش آموزان دوازدهمی را از طریق مدیران به این کانال دعوت کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: مقرر شد برای استقبال دانش آموزان و جذب آن ها در این کانال، از معروف ترین و بهترین دبیرانی که در بهترین مدارس دزفول تدریس می‌کنند، استفاده کنیم.

محمدی خباز گفت: خوشبختانه دبیران منتخب بدون هیچگونه چشمداشتی بزرگواری کردند و کمال همکاری را داشتند و ضبط فیلم های آموزشی برای دروس زیست شناسی،عربی،ریاضیات، فارسی و ... در طول حدود یک ماه با بهره گیری از نیروهای فنی و تجهیزات درون سازمانی، بدون هزینه و با بالاترین کیفیت صورت گرفت.

مدیر آموزش و پرورش دزفول با تشریح جزییات این طرح افزود: طبق برنامه ای که از قبل اعلام شده، هر شب در ساعتی معین دانش آموزان علاقه مند می‌توانند از طریق این کانال به ویدیوی آموزشی مورد نظر دسترسی پیدا کنند و از آموزش های رایگان استفاده کنند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول ضمن ابراز خرسندی از استقبال دانش آموزان دوازدهمی این شهرستان از این طرح خاطر نشان کرد: گسترش تکنولوژی و فراگیر شدن وسایل ارتباط جمعی این امکان را به ما می دهد که اهداف اموزشی و پرورشی موجود در اسناد بالادستی سازمان را از طریق آموزش مجازی و به طور خاص برنامه شاد، به طور حداکثری دنبال کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار