رئیس علوم پزشکی اهواز خبر داد

لغو مرخصی‌های پرسنل بهداشتی درمانی

کمبود پرستار در خوزستان

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد که برای کنترل بحران در خوزستان به اقدامات بیشتری نیاز است، با توجه به اینکه بار مراجعه به بیمارستان‌ها زیاد است، بخش‌های ویژه‌ای ایجاد و همه ظرفیت‌های خالی دانشگاه علوم پزشکی را به کار برده‌ایم.

کد مطلب: ۱۱۶۸۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
لغو مرخصی‌های پرسنل بهداشتی درمانی

به‌ گزارش ایسنا، فرهاد ابول‌نژادیان در پایان نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که شامگاه جمعه (۱۵ اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: همچنان بار مراجعه به بیمارستان‌ها بالا است؛ روز گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار به بیمارستان‌ها و ۴ هزار نفر به مراکز منتخب بهداشتی مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه بار مراجعه به بیمارستان‌ها زیاد است، بخش‌های ویژه‌ای ایجاد و همه ظرفیت‌های خالی دانشگاه علوم پزشکی را به کار برده‌ایم. همه مرخصی‌های پرسنل دانشگاه لغو شده است و پرسنل با تمام وجود، در حال ارائه خدمت هستند. کمبودهای کوچک را با ایجاد ظرفیت رفع کرده‌ایم و امیدواریم در خصوص کمبود پرستار مشکلی پیش نیاید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: طرح شهید سلیمانی و بیماریابی و رهگیری بیماران نیز با جدیت در حال انجام است.

ابول‌نژادیان بیان کرد: روز گذشته ۱۵ هزار و ۲۰۰ تست در استان خوزستان انجام شده است؛ ۱۱ برابر مواردی که در خوزستان بستری شده‌اند، بیماران شناسایی‌شده سرپایی هستند.

وی تصریح کرد: همچنان در وضعیتی قرار داریم که نیاز به همکاری و همراهی مردم داریم. برای کنترل بحران در خوزستان به اقدامات بیشتری نیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار