مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد:

جشن نیکوکاری امسال در ۳۶۸ پایگاه امدادی و مراکز نیکوکاری استان زنجان برگزار می شود

زنجان (پانا) - هفته احسان ونیکوکاری از ۱۳ تا ۲۱ اسفند به منظور جذب کمک ها و هدایای مردم به خانواده های محروم و نیازمند برگزار می‌شود که جمع آوری و توزیع آن به وسیله کمیته امداد صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری امسال در ۳۶۸ پایگاه امدادی و مراکز نیکوکاری استان زنجان برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، هدایت صفری ، مدیر کل کمیته امداداستان زنجان ، ضمن قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار استان در مناسبت های مختلف، گفت: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک های خود را اهدا می کنند.

وی با بیان اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته این جشن به صورت نمادین از ۱۳ اسفند ماه سال جاری و با شعار «عیدی برای همه» همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور و استان زنجان برگزار می شود، گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا و تعطیلی مدارس این رویداد ملی و معنوی در ۳۶۸ پایگاه نمادین و مراکز نیکوکاری استان زنجان برگزار می شود.

صفری، مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه مردم نیکوکار و ولایتمدار استان زنجان هر ساله در آستانه عید نوروز حضور پر رنگی در جشن نیکوکاری دارند، افزود: امیدواریم امسال نیز شاهد رشد کمک های هم استانی های عزیز زنجانی برای حمایت از مددجویان و ایتام در آستانه عید نوروز باشیم.

وی با اشاره به راه اندازی تلفن نیکوکاری در کمیته امداد استان زنجان گفت: برای تسهیل در جمع آوری کمک های مردمی و پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا سامانه نیکوکاری ۳۳۱۱۶ استان زنجان در دهه مبارک فجر امسال راه اندازی شد و مردم خیر استان می توانند با شماره گیری تلفن مذکور و انتخاب گزینه ۳ در جشن نیکوکاری بصورت غیرحضوری شرکت کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود: مردم خیر و نیک اندیش استان علاوه بر پایگاه های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می توانند از درگاه های غیر حضوری مانند۰۹۶۸۸۷،کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.صفری گفت: همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نیز به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار