برگزاری جلسه ستاد استانی هفتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در زنجان

زنجان (پانا) - جلسه ستاد استانی هفتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با محوریت بررسی فرایند اجرایی جشنواره در محل سالن غدیر اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد استانی هفتمین  دوره جشنواره نوجوان خوارزمی  در زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در ابتدای این جلسه داود بهرامی معاون آموزش متوسطه ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت جشنواره نوجوان خوارزمی با عنایت به اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین بیان کرد: این جشنواره با ایجاد«موقعیت­های متنوع یادگیری و فرصت­های تربیتی» فرآیند استعدادیابی دانش‌­آموزان را تسهیل می­ کند.

در ادامه زنجانی رئیس آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری ضمن بیان اهداف جشنواره گفت: ایجاد زمینه مناسب برای مهارت آموزی و بهبود نگرش به کسب و کار و کمک به تحقق اهداف تعلیم و تربیت در ساحت علمی و فناورانه از جمله اهداف کلی این جشنواره هستند.

گفتنی است هفتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی جاری در شش محور زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، دست سازه، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، پژوهش و مسابقات آزمایشگاهی در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری در بین تمامی دانش آموزان دوره اول متوسطه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار