افتتاح چهل و نهمین مرکز مشاوره و توانبخشی کشور در آموزشگاه باغچه بان اردبیل

اردبیل(پانا) - با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، چهل و نهمین مرکز مشاوره و توانبخشی کشور در آموزشگاه باغچه بان اردبیل افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح چهل و نهمین مرکز مشاوره و توانبخشی کشور در آموزشگاه باغچه بان اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در آیین افتتاح مرکز مشاوره و توانبخشی آموزشگاه باغچه بان اردبیل، سید جواد حسینی، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: مراکز مشاوره ای در حوزه استثنایی نسبت به مراکز مشاوره ای عادی با توجه به توانبخشی بودن آن از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با عنوان اینکه خانواده ها در حوزه استثنایی از اهمیت بالایی برخوردارند، اظهار کرد: سامانه ندای همراه برای خدمات رسانی به خانواده ها، مدیران و معلمان افتتاح شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنانش به افتتاح 5 باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: متاسفانه یکی از اشکالات فرهنگ عمومی و سازمانی ما حافظه کوتاه مدت است، بطوریکه از تجارب تاریخی خود کمتر استفاده می کنیم.

حسینی ادامه داد: نیروی انسانی با تجربه در فرهنگ معرفت شناسی به عنوان مدیریت دانش شناخته می شود.

وی با بیان اینکه بایستی از تجارب پیشکسوتان این حوزه بهره مند شویم تصریح کرد: باشگاه پیشکسوتان بر پایه پر کردن اوقات فراغت پیشکسوتان، استفاده از توانایی ها و نقش راهنمایی بالینی آنان افتتاح می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار