حاجی میرزایی خبر داد

فعالیت ۳۰۰ هزار کانال دینی و فرهنگی در شبکه شاد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در استان گیلان شبکه شاد را محیطی امن برای تبادل اطلاعات دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت که بیش از ۳۰۰ هزار کانال با محتوای دینی و فرهنگی در این شبکه تشکیل شده است.  

کد مطلب: ۱۱۶۸۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۳۰۰ هزار کانال دینی و فرهنگی در شبکه شاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار وزیر آموزش‌وپرورش با تشکر فراوان از زحمات معلمان در ایام کرونا اظهار کرد: نظام آموزشی ما چه در مدارس و دانشگاه‌ها و چه در حوزه‌های علمیه الحمدالله باوجود شرایط کرونایی تعطیل نشد.

وی با بیان اینکه قبل از کرونا در روستاهای دوردست نیز معلمانی برای تدریس به دانش آموزان حضور می‌یافتند، گفت: حال که امروزه این شرایط فراهم نیست، می‌بایست از سایر راه‌ها برای آموزش استفاده کرد. آیت‌الله فلاحتی یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش را پیش بینی سازوکارهای لازم برای تربیت دانست و افزود: برای تربیت کودکان در مهدکودک ها اتاق فکری از اساتید حوزه و دانشگاه تشکیل دهید.

در ادامه این دیدار وزیر آموزش و پرورش نیز شبکه شاد را محیطی امن برای تبادل اطلاعات دانش آموزان عنوان کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ هزار کانال با محتوای دینی و فرهنگی در این شبکه تشکیل شده است.

محسن حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما این است که هیچ دانش آموزی از آموزش دور نماند و به تحصیل خود ادامه دهد. وی افزود: در کنار بستر شبکه شاد برای دانش آموزانی که به هر دلیل فاقد اینترنت یا وسایل ارتباطی هوشمند هستند، تاکید شده تمامی آن دانش آموزان ار راه های دیگری همچون تلویزیون، رادیو و بسته های آموزشی مورد آموزش کامل قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار