طراحی مدل آموزشی جدید در همایش ملی آموزش در دوران همه گیری کرونا

شیراز (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس تاکید کرد نکته مهم در در رابطه با همایش ملی آموزش در دوران کرونا، طراحی یک مدل آموزشی جدید از نتایج این همایش است تا در اختیار برنامه ریزان تعلیم و تربیت قرار گیرد و هم در دوران کرونا و هم در دوران پساکرونا مورد استفاده قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
طراحی مدل آموزشی جدید در همایش ملی آموزش در دوران همه گیری کرونا

رسول قانونی در دومین روز همایش ملی آموزش در دوران کرونا (فرصتها، چالش‌ها و دستاوردها) در شیراز گفت: خوشبختانه همایش ملی آموزش در دوران همه‌گیری کرونا (فرصت‌ها، چالش‌ها و دستاوردها) در شیراز با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش در 2 روز برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه در مجموع 225 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد افزود: 18 مقاله به عنوان آثار برتر در این همایش ارائه شد و 38 اثرنیز در قالب تجربه زیسته به این همایش ارسال شد.

قانونی گفت: مقالات پذیرفته همراه با سخنرانی های ارایه شده در این همایش در قالب یک کتاب به چاپ خواهد رسید تا در اختیار فرهنگیان سراسر کشور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این همایش 6 کارگاه آموزشی را برگزار کردیم افزود: این کارگاه ها شامل سنجش و ارزشیابی، طراحی های آموزشی، روش های خلاقیت و روش های کاووشگری و همچنین مسایل و موارد مربوط به آموزش در دوران کرونا بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس افزود: نکته مهم در در رابطه با این همایش طراحی مدل آموزشی از نتایج این همایش است تا در اختیار برنامه ریزان تعلیم و تربیت قرار گیرد تا هم در دوران کرونا و هم در دوران پسا کرونا مورد استفاده قرار گیرد.

قانونی با اشاره به اینکه این همایش 15 محور داشت افزود: هر چند در بعضی محورها مانند نقش خانواده‌ها در دوران کرونا یک مقاله بیشتر نداشتیم اما در بعضی زمینه‌ها مانند موضوع یادگیری مقالات متعددی دریافت کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار