پارک «ایران کوچک» کرج فردا توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود

کرج(پانا)- رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج عنوان کرد ارزش واقعی پارک هفت هکتاری ایران کوچک کرج بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۸۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پارک «ایران کوچک» کرج فردا توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود

پیمان بضاعتی پور با اشاره به اینکه پارک ایران کوچک (۱۴ اسفند) به بهره برداری می‌رسد، اظهار کرد: این پارک توسط ریاست جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور محدود مسئولان استان به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: طی سه ماهه گذشته عملیات تکمیل پارک ایران کوچک در سه شیفت کاری انجام می‌شد تا این مجموعه در موعد وعده داده شده به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته برای این پارک توضیح داد: طی سه سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای این پارک هزینه شده و اگر می‌خواستیم امروز کلنگ ساخت آن را به زمین بزنیم، با احتساب تورم و گرانی تجهیزات باید بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه می‌کردیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: ارزش واقعی این پارک هفت هکتاری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

این مسئول اضافه کرد: ۸۰ درصد المان‌ها و فضاهای ایجاد شده در این مجموعه به حوزه فرهنگ و هنر مربوط می‌شود که از میان آنها می‌توان به زیستگاه‌های اقوام مختلف ایرانی اشاره کرد.

بضاعتی پور تاکید کرد: تمام این زیستگاه‌ها در مقیاس یک دوم و با هنر دست استادکاران استان‌های مختلف ساخته شده تا بتوانیم گوشه‌ای از فرهنگ ساکنان مناطق مختلف کشور در این مجموعه معرفی کنیم.

وی افزود: پارک ایران کوچک ۲۱ فروردین که در تقویم با عنوان روز فرهنگی کرج به ثبت رسیده با حضور شهروندان به بهره برداری می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار