معاون پرورشی آموزش و پرورش کاشمر:

محتوای فضای مجازی را متناسب با امور پرورشی و تربیتی تولید کرده ایم

کاشمر (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی کاشمر تاکید کرد با برنامه ریزی های دقیق و منسجم تا به امروز محتوای فضای مجازی متناسب با امور ‏پرورشی و تربیتی تولید شده و در اختیار عموم گذاشته شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۸۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
محتوای فضای مجازی را متناسب با امور پرورشی و تربیتی تولید کرده ایم

حامد ناصری، معاون پرورشی آموزش و پرورش کاشمر در مراسم تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی که در دبیرستان نمونه اندیشه برگزار شده بود، با بیان سخنانی با بزرگداشت هفته امور تربیتی و قدردانی از معاونان پرورشی مدارس گفت: با همکاری و همیاری معاونان و مربیان پرورشی و برنامه ریزی های دقیق و منسجم تا به امروز توانسته ایم، محتوای فضای مجازی را متناسب با امور پرورشی و تربیتی قرار دهیم تا کودکان و نوجوانان بتوانند مطالب را از منابع صحیح و مورد اعتماد دریافت و استفاده کنند.

وی افزود: وظیفه مهم معاونان پرورشی، تربیت نسل جدید است و این وظیفه با غیرحضوری شدن تغییر نمی کند، بلکه حتی به سطح دورترین دانش آموز در اقصی نقاط کشور وحتی جهان گسترش می یابد. چرا که محتوای تولید شده معلوم نیست در چه سطحی پخش شود و یک محتوای فاخر و ارزشمند می تواند به راحتی تمام مرزها را از بین برده و در سطح جهانی انسانی را جذب و متحول سازد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمعات،مراسم تجلیل از مربیان و معاونان پرورشی مدارس با حضور مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در8 پایگاه و در مدارس مختلف با برنامه های متنوع برگزار شد.

مانا نعیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار