جواد قراب در گفت‌وگو با پانا

با آمدن فرهاد مجیدی استقلال به روزهای اوج برمی‌گردد؛ هنوز به قهرمانی این تیم امید دارم

محمود فکری عاشق استقلال است و از جدا شدنش خوشحال شدم

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است شرایط استقلال برای موفقیت در زمان محمود فکری فراهم نبود اما این وضعیت با آمدن فرهاد مجیدی بهتر شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۸۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
با آمدن فرهاد مجیدی استقلال به روزهای اوج برمی‌گردد؛ هنوز به قهرمانی این تیم امید دارم

جواد قراب در گفت‌وگو با پانا درباره جدایی محمود فکری از استقلال و انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی این تیم گفت: « از جدایی فکری از استقلال بسیار خوشحال شدم به این خاطر که فکری عاشق استقلال است اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که مشکلات مدیریتی زیادی برای این تیم به‌وجود آمد و فکری نتوانست با تیم هماهنگ شود، البته فکر می‌کنم بازیکنان هم نتوانستند خودشان را با شرایط وفق بدهند. این موضوع کاملا طبیعی است که گاهی شرایط در یک تیم به نحوی پیش می‌رود که حتی مربیان بزرگ هم نمی‌توانند نتیجه بگیرند، برای فکری هم چنین اتفاقی افتاد، اما او از بزرگان استقلال است و چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌شود. »

وی ادامه داد: « با توجه به شرایط من بعید می‌دیدم که فکری می‌توانست با استقلال کار کند، چون اعضای هیئت‌مدیره هم با یکدیگر اختلاف نظر داشتند و نمی‌دانند باید چه کسی را انتخاب کنند، فکری هم این مو‌ضوع را به خوبی متوجه شد و خیلی زود استعفا داد. خوشبختانه هدایت تیم بعد از فکری به مجیدی رسید او خودش یک استقلالی دو آتیشه است و به دلیل سابقه او در باشگاه هواداران هم او را دوست دارند و می‌تواند در این شرایط به استقلال کمک کند.من مطمئن هستم با آمدن او تغییرات بزرگی در تیم ایجاد می‌شود. »

قراب در پاسخ به این سوال که می‌توان به قهرمانی استقلال امیدوار شد،اظهار کرد: « استقلال با صدر جدول تنها ۶ امتیاز فاصله دارد و من به این تیم امید دارم،چرا که بازیکنان بزرگی در ترکیب تیم هستند، من در استقلال بازی کردم و در سخت‌ترین شرایط توانستیم نتیجه را برگردانیم و قهرمان شویم، بنابراین من فکر نمی‌کنم این کار نشدنی باشد،ضمن اینکه با آمدن مجیدی و یک دست شدن اعضای هیئت مدیره استقلال می‌تواند به روزهای اوجش برگردد. »

وی در پایان گفت: « امیدوارم با آمدن مجیدی استقلال به روزهای خوب خود برگردد،البته مجیدی نباید از پیشکسوتان تیم دوری کند و از آن‌ها مشورت بگیرد، خانواده استقلال تحت هر شرایطی باید کنار هم باشند و برای موفقیت تیم به یکدیگر کمک کنند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار