رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش:

جذب نوآموزان پیش‌دبستانی در سیستان و بلوچستان ۶۵ درصد رشد داشته است

زاهدان (پانا) - رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت رشد ۶۵ درصدی جذب نوآموزان پیش دبستانی سیستان و بلوچستان در دو سال اخیر در نوع خود چشمگیر و کم نظیر است.

کد مطلب: ۱۱۶۸۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جذب نوآموزان پیش‌دبستانی در سیستان و بلوچستان ۶۵ درصد رشد داشته است

صدیقه رستما در نشستی با کارکنان حوزه آموزش ابتدایی استان سیستان و بلوچستان که به منظور بررسی و تحلیل شاخص ها و برنامه های این حوزه برگزار شد، اظهار کرد: از جمله اقدامات ارزنده و بارز سیستان و بلوچستان در حوزه ابتدایی، تولید محتواهای الکترونیکی، درسنامه، راهنمای خودآموز و اقداماتی از این قبیل بوده که توانسته فرایند آموزش را به صورت حضوری و غیرحضوری در بین دانش آموزان استمرار بخشد.

وی بر ضرورت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی اقدامات انجام گرفته در سال تحصیلی جاری و با شرایط پیش آمده در پی بیماری کرونا به جامعه هدف، خانواده‌ها و اولیای دانش آموزان تاکید و خاطر نشان کرد: موضوع مهم توسعه فضاها در حوزه پیش دبستانی و ابتدایی، ضرورتی انکار ناپذیر است.
رستما گفت: در فضاهای درحال ساخت و یا پروژه هایی که کلنگ زنی شده‌اند موضوع لحاظ کردن فضای کلاس درس پیش دبستانی به ویژه در مدارس ابتدایی بسیار مهم و نیاز امروز جامعه است.

رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش با ابراز خرسندی از حضور نیروهای رسمی در حوزه پیش دبستانی بیان کرد: ارائه آموزشهای لازم در راستای توانمند سازی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره های ضمن خدمت می تواند بسترساز مسیر تحقق اهداف آموزشی باشد.
رستما بر توزیع عادلانه سرانه در بین مدارس با در نظر گرفتن شاخص‌های سرانه و لحاظ کردن مولفه‌های موثر در این مهم، تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار