برگزاری نشست مجلس دانش آموزی گناباد

گناباد (پانا)- همزمان با هفته تربیت اسلامی و با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان، نشست مجلس دانش آموزی گناباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست مجلس دانش آموزی  گناباد

‍ نشست مجلس دانش آموزی با حضور پیشتازان دختر در محل سالن کنفرانس مدیریت آموزش وپرورش با محوریت تربیت دینی و فضای مجازی برگزار شد.
درابتدای نشست علی محمد یونسی، مدیر سازمان دانش آموزی استان که از طریق ویدئوکنفرانس میهمان جلسه بود، ضمن تشکر از برنامه های سازمان دانش آموزی گناباد دانش آموزان را به پویش جشن نیکوکاری و تولد زمین دعوت کرد و خواست که با درایت وهوشمندی در چهارشنبه سوری اسفندماه کاری انجام شودکه خاطره خوب در اذهان بماند.
در ادامه جلسه حسین احمدی مدیر آموزش و پرورش گناباد، در این نشست ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی به نمایندگان مجلس دانش آموزی عنوان کرد: از آنجا که شما به عنوان نمایندگان و منتخبین جامعه دانش آموزی شهرستان و به عنوان سخنگویان و زبان گویای جامعه دانش‌آموزی هستید در درجه اول بایستی در خصوص اهمیت تربیت اسلامی در مدارس به عنوان یکی از عاملیت های مهم در اجرای تربیت اسلامی نقش ایفا کنید و با مشارکت پذیری و مسئولیت پذیری در دوران مسئولیت خود در دل مدرسه با ممارست و تمرین برای ایفای نقش در جامعه بزرگتر از مدرسه یعنی اجتماع، برنامه ریزی کنید.

وی ادامه داد: ضمن هوشیاری در برابر آسیب های اجتماعی ناشی از فضای مجازی بایستی بپذیریم که در حال حاضر فضای مجازی بخش اعظمی از وقت ما را به خود اختصاص داده و شما باید با نوآوری، خلاقیت و تولید محتوای چندگانه مبتنی بر ساحت های تعلیم و تربیت از این ظرفیت به نیکی استفاده کنید.

احمدی در پایان از دانش آموزان خواست که با تعمق و تدبر در ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت از جمله در ساحت هنر و زیباشناسی همت و توجه خود را معطوف دارند و با نگاه و بینشی نقادانه نسبت به مقوله های متعدد تعلیم و تربیت در حوزه های آموزش، مهارت اندوزی، یاددهی یادگیری حرکت کرده و با مشارکت پذیری و مسئولیت پذیری و با نشست های مستمر در خصوص چالش ها و مشکلات پیش روی نظام تعلیم و تربیت، ایده پردازی کرده و با انتقال و بیان راهکارها در جهت تعالی این حوزه گام بردارند.

در این نشست مجید فدوی معاون پرورشی با پاسخگویی به سوالات دانش آموزان از آن‌ها خواست که به عنوان نمایندگان دانش آموزان نقش موثری در اجرای برنامه های پرورشی و آموزشی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار