برگزاری مراسم بزرگداشت هفته امور تربیتی در حسن آباد فشافویه

فشافویه (پانا)- مراسم بزرگداشت هفته امور تربیت‌اسلامی به همت اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه با تقدیر از مربیان، معاونین، مشاوران و کارشناسان واحد پرورشی و تربیت بدنی این منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم بزرگداشت هفته امور تربیتی در حسن آباد فشافویه

در این مراسم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن اجتماعات و همایشات میلادنور شهر حسن‌آباد فشافویه و به صورت پخش زنده از شبکه شاد پخش و برگزار شد از 70 همکار حوضه پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه فشافویه تقدیر به عمل آمد.

مرتضی حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه ضمن عرض خیر ‌مقدم و تبریک هفته امورتربیتی گفت: زمانه عوض شده و پرورش و تربیت دانش‌آموزان و فرزندان سخت‌تر شده‌است، چرا که فضای‌مجازی بسترهای دارد که مانع توجه فرزند به تربیت می شود.

حیدری افزود: دشمنان ما کارشان را خوب بلدند در شبکه های مجازی تولید محتوا می کنند و کنترل فرزند را از دست پدر و مادر و مربیان پرورشی خارج می کنند.

در ادامه حجه‌الاسلام‌والمسلمین پورموسوی، کارشناس مذهبی صدا‌و‌سیما و سخنران بیت‌رهبری عنوان کرد: ارزش کار شما مربیان شما هستند کار شما معلمان و مربیان کار انبیا و اولیا است، شما پیش قدمان تهذیب نفس اخلاق و تربیت‌اسلامی هستید.

وی تصریح کرد: مگر امروز دنیا از جنبه مادی و امکانات رفاهی کم دارد؟ آیا آرامشی هم برای بشر به همراه آورده است؟ علم در کنار اخلاق و ایمان معنا پیدا می کند امور پرورشی‌و تربیت اسلامی به معنای روح و جان علم است علم به ما سرعت می‌دهد اما جهت نمی‌دهد جهت را تربیت‌ و اخلاق‌اسلامی می‌دهد.

پورموسوی کارشناس‌مذهبی صدا و سیما و سخنران بیت‌رهبری، بخشدار فشافویه، مدیریت اداره آموزش و پرورش فشافویه، رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی دیگر از مسئولین شهری و محلی در این مراسم حضور داشتند.

خبرنگار دانش‌آموز: نرگس عبداللهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار