بحری‌زاده: خبرگزاری پانا زمینه شکوفا شدن دانش‌آموزان علاقه‌مند به خبرنگاری را فراهم کرده است

خبرگزاری پانا یک موقعیت بی‌بدیل تربیتی است /دانش‌آموزان پانا سفیران مدرسه خود هستند

تهران(پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی گفت که خبرگزاری پانا زمینه شکوفا شدن دانش‌آموزان علاقه‌مند به خبرنگاری را فراهم کرده است.

کد مطلب: ۱۱۶۸۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بحری‌زاده: خبرگزاری پانا زمینه شکوفا شدن دانش‌آموزان علاقه‌مند به خبرنگاری را فراهم کرده است

اسماعیل بحری‌زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: تربیت امری بسیار پیچیده‌ است و محصول مشترک خانه، مدرسه و جامعه است‌ که هر کدام از این عناصر هم درون خود پیچیدگی‌های خودشان را دارند که تمام رفتارهای تربیتی در جامعه تاثیرگذار هستند و درک می‌شوند.

وی ادامه داد: ما برای اینکه به تربیتی صحیح و درست برسیم باید ابتدا باورهای درستی را در نهاد دانش‌آموزان قرار دهیم و اگر باورها و عقاید دانش‌آموزان به درستی شکل گیرد ارزش‌هایی را در برخواهد داشت که این رفتارهای تربیتی در انسان‌ها پدیدار خواهد شد.

بحری‌زاده افزود: ما اگر رفتاری از دانش‌آموزان می‌بینیم آن رفتار تجلی باورها و ارزش‌هایی است که در وجود دانش‌آموزان‌ شکل گرفته است و اگر رفتاری را نمی‌پسندیم باید به دنبال آن باشیم تا متوجه آن شویم که چه باور نادرستی را در دانش‌آموز ایجاد کرده‌ایم که آن رفتار نادرست شکل گرفته است. بنابراین مربیان امور تربیتی بخشی از عناصر امور تربیتی هستند که می‌توانند در این امر تاثیرگذار باشند و در واقع مربیان پرورشی مطالبه کننده باورهای دینی دانش‌آموزان در همه ساحت‌های تربیتی هستند.

خبرگزاری پانا یک موقعیت ویژه بی‌‌بدیل تربیتی است که دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به حرفه خبری هستند و روحیه پرسشگری دارند می‌توانند در این راه استعداد خود را شکوفا کنند و به موفقیت برسند

بحری‌زاده در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه خبرگزاری پانا یک موقعیت ویژه بی‌بدیل تربیتی است تصریح کرد: دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به حرفه خبری هستند و روحیه پرسشگری دارند می‌توانند در این راه استعداد خود را شکوفا کنند و به موفقیت برسند. خبرگزاری پانا به عنوان یک موقعیت تربیتی زمینه را برای شکوفا شدن دانش‌آموزان علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری فراهم کرده است تا هم در این عرصه آموزش ببینند و هم مهارت‌های پرسشگری را به درستی و زیر نظر مربیان خود آموزش ببینند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران پانا می‌توانند سهم بسزایی در تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی به عنوان یک خبرنگار آموزش دیده و معتقد، باورمند و معیار مدار ایفا کنند و در راستای پیشرفت اهداف نظام سهم خودشان را عملی کنند.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی با اشاره به اینکه خبرگزاری پانا به دانش‌آموزان نقشی اجتماعی داده است، گفت: این فرصت خوبی است که سازمان دانش‌آموزی برای هر دانش‌آموز فراهم کرده است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در حد توان خود تجهیزات لازم را برای این عزیزان فراهم کنیم. هر یک از دانش‌آموزان_خبرنگاران پانا سفیران مدرسه خود هستند. آن‌ها باید مشکلات هم‌کلاسی‌ها و مدرسه خود را در قالب اصول صحیح خبری تهیه کنند تا مشکلات به مسئولین برسد و از مشکلات باخبر شوند و تا جایی که می‌توانند برای حل مشکلات دانش‌آموزان تلاش کنند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار