معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

مجلس دانش آموزی بیانگر مشارکت دانش‌آموزان در امور تربیتی است

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی گفت مجلس دانش‌آموزی بیانگر مشارکت دانش‌آموزان در امور تربیتی است  که می‌بایست این فرصت را مغتنم شمرد چراکه راهی برای شناسایی مشکلات دانش‌آموزان است‌. 

کد مطلب: ۱۱۶۸۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی بیانگر مشارکت دانش‌آموزان در امور تربیتی است

سید مجتبی هاشمی ضمن گرامیداشت هفته امور تربیتی با اشاره به نقش دانش‌آموزان در برنامه‌های اجرائی بیان کرد: دانش‌آموزان در برنامه‌های آموزش و پرورش از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و ما نباید باوجود محدودیت های اعمال شده ناشی از ویروس کرونا از وجود دانش آموزان در برنامه‌های مختلف بی‌بهره باشیم.
او با تاکید بر شناخت دانش آموزان از جایگاه‌شان افزود: دانش‌آموزان می‌بایست ارزش‌های خود را پاس بدارند و از موقعیت و جایگاه خود به منظور پیشرفت در عرصه‌های مختلف شناخت کافی داشته باشند.

هاشمی با بیان اینکه ترسیم اهداف باعث پیشرفت در امور می‌شود، تصریح کرد: مجلس دانش‌آموزی باید به منظور پیشرفت و رسیدن به نتیجه مورد قبول، اهدافی را مبتنی بر آنچه که نیاز است و قابل دسترسی می‌باشد را تدوین کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در خصوص اهمیت نقادی و مطالبه‌گبری در بچه‌ها اظهار کرد: حوزه نقد و مطالبه ‌گری دو سویه است یعنی باید نقدپذیر نیز باشیم چراکه از این طریق فضای گفتگو و تعامل به منظور حل مشکلات ایجاد می‌شود. نقد و مطالبه گری باعث پیشرفت جامعه می‌شود ولی باید آموزش‌های لازم در این حوزه صورت گیرد.

حدیث سهیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار