افتتاح سالن تخصصی ژیمناستیک بانو مصدقیان با حضور مسئولین کشوری و استانی در اصفهان

اصفهان(پانا) _ ساخت سالن ژیمناستیک بانو مصدقیان ۱۰ سال به طول انجامید و پس از ۱۰ سال با کمک ناهید مصدقیان که از خیرین اصفهانی هستند افتتاح شد. 

کد مطلب: ۱۱۶۸۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سالن تخصصی ژیمناستیک بانو مصدقیان با حضور مسئولین کشوری و استانی در اصفهان

در آیین افتتاح سالن ژیمناستیک بانو مصدقیان محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در سخنانی گفت : بخشی از این سالن سال‌ها بود که افتتاح شده بود ؛ اما از دو سال پیش آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس مصمم شدند تا این سالن را افتتاح کنند .

اعتدادی تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم خیرین بسیار با ارزشی در استان داریم که کارهای عظیم و با ارزشی انجام می دهند . به امید اینکه مسابقات بین المللی در این ورزشگاه انجام شود .

در ادامه عباس رضایی استاندار استان اصفهان گفت : وظیفه خودم می دانم به عنوان نماینده عالی دولت ، از همراهی و همدلی شما با آموزش و پرورش با دولت تدبیر عمومی با این نظام جمهوری اسلامی تشکر کنم . چون خود همان همکاری نشان از همدلی همفکری و هماهنگی شما با نظام ، انقلاب ، امام ، رهبری و دولت است . اصفهان به دلیل خشکسالی و مسئله رودخانه وضعیت مالی خوبی ندارد . پانصد هزار اشتغال مستقیم از رودخانه وجود دارد که چون آبی نیست از بین رفته است . ویروس کرونا واقعا بازار صنایع دستی و بازارهای ما را دچار مشکل کرده است . اما علی رغم همه این مشکلات مردم اصفهان هنوز هم به کارهای خیرخواهانه خود ادامه می‌دهند .

سازمان نوسازی ۴۰ سالن ورزشی و استخر ساخته است

همچنین مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: از سال گذشته تا امروز به اهتمام دولت و حمایت خیرین، وزارت آموزش و پرورش موفق شده در این شرایط بسیار سخت ۱۲۰۰ سالن ورزشی و استخر را افتتاح کند . سازمان نوسازی هم با دخالت خیرین نزدیک به ۴۰ سالن ورزشی و استخر ساخته است.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ سالن درون مدرسه ای نیز در مدارس کشور با تغییر کاربری ها شکل گرفته است . زمین های چمن و سالن های ورزشی رو باز در شرایط کرونایی به عدد قابل توجهی رسیده است.

یک گام به سمت کشف استعداد ها نزدیک تر شدیم

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت : امروز برای اصفهان روز خاصی است . یک گام به سمت نشاط ، به سمت سلامت یک گام به سمت کشف استعداد ها نزدیک تر شدیم. امروز ما یک ورزشگاه رو افتتاح نمی کنیم‌ بلکه مرکزی را افتتاح می کنیم که برای فرزندان ایران زمین مولد است . ما در آموزش و پرورش هر آنچه که انجام میدهیم سرمایه گذاری است هر چه در نفت و فولاد و آهن انجام بدهیم هزینه است، اما این سرمایه گذاری است. ایستگاه اول قطار توسعه در این سرزمین قطعا آموزش و پرورش است. اگر امروز ما در جامعه با بحران فساد و تبعیض و شکاف طبقاتی حاشیه‌نشینی و اعتیاد و طلاق مواجه هستیم به دلیل عدم سرمایه‌گذاری ما در آموزش و پرورش بود . اگر میخواهیم چنین مشکلاتی را نداشته باشیم باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم .

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش معدن و مزرعه برای استعدادیابی و قهرمانی ورزش ایران است و همه قهرمانان ما از مدرسه شناخته شدند.
ناهید مقدسیان که نامش بر روی ورزشگاه گذاشته شده خیری است که تجهیزات ورزشگاه را خریداری کرده است.

در پایان ، مراحل ساخت این ورزشگاه در قالب یک کلیپ به حاضران ارائه شد.

خبرنگار : رهافتوح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار