برگزاری نشست مدیران کانون های فرهنگی و تربیتی با حضور مدیر کل فرهنگی هنری، اردو و فضاهای پرورشی

زنجان (پانا) - نشست مدیران کانون های فرهنگی و تربیتی با حضور مدیر کل فرهنگی هنری، اردو و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، مدیر عامل موسسه منادی تربیت و مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست مدیران کانون های فرهنگی و تربیتی با حضور مدیر کل فرهنگی هنری، اردو و فضاهای پرورشی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ازهری مدیر عامل موسسه منادی تربیت و مشاور معاون پرورشی و فرهنگی با اشاره به سابقه تشکیل کانون ها، گفت: انجمن ها در کانون ها بسیار مهم است و این انجمن ها در قالب طرح های اسلامی در کانون ها شکل گرفت است که برای پویا‌تر شدن کانون باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ابراز داشت: امیدواریم کانون های تربیتی و فرهنگی، مرکز استعدادهای درخشان‌ فرهنگی، هنری و قرآنی باشند.

حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه ۲۵ باب کانون در سطح استان‌ها فعال است، گفت: امروزه کانون‌ها برنامه محور شده‌اند و در ریل برنامه‌ای حرکت می کنند.
مظفری در ادامه افزود: کانون‌ها نقش بسزایی در تربیت دانش‌آموزان دارند و بازوی توانمند آموزش و پرورش برای تربیت دانش آموزان است.
وی همچنین با اشاره به کارکردهای تربیتی کانون ها تصریح کرد: شعار هر دانش‌آموز یک مهارت در کانون شکل می‌گیرد و دانش آموزان علاوه بر مهارت آموزی، مهارت‌های اجتماعی را نیز آموزش می‌بینند.
این مقام مسئول اظهار داشت: استعداد های که در مدارس نمی توان کشف کرد در کانون های تربیتی و فرهنگی شکوفا می‌شوند.
وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در ایام کرونایی برای کانون ها اظهار داشت: فعالیت در کانون بسیار سخت‌تر شده است و تولید محتوا در کانون با مشکلاتی روبرو است اما در استان زنجان تلاش‌های خوبی شده است که از مجموعه همکاران حوزه پرورشی تشکر می کنم.
وی همچنین با اشاره به مشکلات و چالش‌های کانون‌ها ابراز داشت: به کانون‌ها در سطح ملی و استانی باید نگاه تربیتی داشته باشیم.
مظفری همچنین ضمن تقدیر از وزیر محترم بابت صدور سند اردوگاه شهید باهنر گفت: این اردوگاه متعلق به همه دانش‌آموزان و فرهنگیان است و از نگاه ویژه وزیر محترم آموزش و پرورش به امور تربیتی تقدیر می نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار