مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین تجلیل از برگزیدگان کشوری جشنواره فرهنگی هنری و پرسش مهر:

نقش تربیت بالاتر از آموزش است

زنجان (پانا) - آیین تجلیل از برگزیدگان کشوری جشنواره فرهنگی هنری و پرسش مهر استان زنجان با حضور مدیر کل فرهنگی هنری، اردو و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ، مدیر عامل موسسه منادی تربیت و مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۶۸۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نقش تربیت بالاتر از آموزش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: زنجان قطب فعالیت‌های پرورشی و پایتخت شور و شعور حسینی است که نشان از فعالیت‌های خوب حوزه پرورشی در این استان است.

مظفری در ادامه افزود: مردم استان، اعتقادهای مذهبی وافری دارند و که این فرهنگ بر گفته از فرهنگ حسینی است و در مسابقات کشوری نیز دانش‌آموزان زنجان همواره خوش درخشیدند.
وی با اشاره به افتخارات استان در مسابقات کشوری ابراز داشت: استان زنجان در بیستمین پرسش مهر ریاست محترم جمهوری، رتبه اول کشوری را کسب کرد.
این مقام مسئول با اشاره به اجرای ۳۲۰ عنوان برنامه در طرح لاله های روشن، تصریح کرد: اتفاقات خوب و زیادی در حوزه پرورشی استان رخ داده و من خود را به عنوان یک مربی تربیتی می دانم و اعتقادم بر این است که نقش تربیت مهم‌تر و بالاتر از آموزش است و اولویت اول باید تربیت دانش آموزان باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: بیشترین تاکیدات مقام معظم رهبری نیز بر فعالیت های تربیتی است و ما نیز باید در این حوزه اهتمام داشته باشیم و به لطف خدا و تلاش همکاران در ایام کرونایی نیز فعالیت‌های تربیت تعطیل نشد و در فضای مجازی ادامه یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار