مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت:

همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری بصورت مجازی دراستان اصفهان برگزار شد

اصفهان(پانا) _ مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان اعلام کرد: استفاده از ظرفیت دانش آموزان و مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی و  اولیاء و مربیان برای ترویج کار خیر در مدارس می تواند بسیارموثر باشد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری بصورت مجازی دراستان اصفهان برگزار شد

در حاشیه نواخته شدن زنگ نمادین جشن نیکوکاری در اصفهان، عباس زهیری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری بصورت مجازی در مدارس استان اصفهان برگزار شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان از برگزاری جشن نیکوکاری در فضای مجازی شبکه شاد با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش در سطح مدارس استان اصفهان خبر داد و افزود: در جشن نیکوکاری صرفا جمع آوری کمک های نقدی و کمک به دانش آموزان نیازمند نیست، بلکه هدف اصلی اشاعه فرهنگ انقاق و نوع دوستی و مشارکت پذیری در بین دانش آموزان به عنوان یکی از محورها و بسترهای تربیت اجتماعی مبنی بر آموزه های دینی و قرآنی است.

زهیری با اشاره به اینکه دانش آموزان استان از طریق فضای مجازی در برگزاری این مراسم مشارکت دارند، ادامه داد: همچنین علاوه بر دانش آموزان کادراجرایی مدارس و معلمان گرامی نیز در برگزاری جشن نیکوکاری مشارکت فعال دارند.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت دانش آموزان و مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی و اولیاء و مربیان برای ترویج کار خیر در مدارس می تواند بسیار موثر باشد.

خبرنگار:حسن تقیان، شکیبا واثقی

عکاس:عطیه زمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار