زهرا سیف مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱:

مربی اصلی جهان خداست که تمام آفریده‌ها را با عشق پرورش می‌دهد

تهران(پانا)- زهرا سیف از برگزاری پویش " سپاس مربی عشق، مدافع پرورش" به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و بزرگداشت مقام و جایگاه مربیان تربیتی در آموزش و پرورش خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مربی اصلی جهان خداست که تمام آفریده‌ها را  با عشق پرورش می‌دهد
زهرا سیف در گفتگو با پانا ضمن گرامیداشت هفته تربیت اسلامی گفت: هفته تربیت اسلامی، مجالی جهت تجلیل و تکریم از مربیان متعهد و معاونان پرورشی است، آنان که باغبان گلهای این سرزمین هستند والبته این نگاه نباید مختص هفته تربیت اسلامی باشد.
وی افزود : با توجه به اهمیت جایگاه مربی و هدف رسالت پیامبر اکرم (ص) که هدفشان تعلیم وتربیت بوده است به اصل ضرورت وجود مربی و به معنای نقش آفرینی بزرگ او در فرایند تربیت و تسهیل این مسیر پی می بریم.
سیف با تشکر و قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر مربیان تاکید کرد: قدردانی از اسوه های عشق و مدافعان پرورش وتربیت نباید محدود به هفته تربیت باشد. مربیانی که در هر زمان و با هر شرایطی با الهام از معارف ناب اسلامی و اهمیت به آینده سازان این مرز و بوم و با ایثار همه جانبه برای دانش آموزان وقت گذاشتند؛ بخصوص در این ایام که با شیوع بیماری کرونا آموزش و پرورش با استفاده از فضای مجازی انجام می شود؛ دست از تلاش بر نداشتند و حتی با بروز کردن سیستم های ارتباطی و استفاده از فرصت های فضای مجازی ارتباط صمیمانه تری با دانش آموزان برقرار کردند.
وی ادامه داد: در راستای تقدیر از باغبانان عاشق، سازمان دانش آموزی منطقه یک پویش "سپاس مربی عشق، مدافع پرورش را در زمینه های مختلف برگزار کرد در این پویش دانش آموزان مطالب خود را در قالب پادکست، عکس، طراحی پوستر، نقاشی و.... به سازمان ارسال کردند. دلنوشته های دانش آموزان خطاب به مربیان تربیتی، تقدیر یاور مربیان مدارس و بیان خاطرات توسط مربیان نیز در این هفته اجرا شد.
سیف مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 1در پایان ضمن تشکر از دانش آموزان شرکت کننده در این پویش گفت: از نفرات برگزیده در این پویش قدر دانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار