نواختن زنگ نیکوکاری در دبستان پسرانه محمود افشار منطقه 3

تهران (پانا) - یارمحمدی با اشاره به تقارن مبارک هفته ی امور تربیتی با هفته ی احسان و نیکوکاری، هدف اصلی از برگزاری جشن نیکوکاری را نهادینه کردن و گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۸۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ نیکوکاری در دبستان پسرانه محمود افشار منطقه 3

به گزارش خبرنگار پانا، زنگ کمیته امداد امروز با حضور حسن محمدی مهینی؛ رییس کمیته امداد شمیرانات، فیروز یارمحمدی؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3، رمضان دیوسالار، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه، محمود قربانی، مدیر دبستان محمود افشار و کارشناسان حوزه ی پرورشی در مدرسه محمود افشار نواخته شد.
در ابتدا یارمحمدی ضمن خیر مقدم و تبریک هفته ی امور تربیتی و تقارن آن با هفته ی احسان و نیکوکاری چنین گفت: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال و شروع سال جدید هستیم، طبق رسم همه ساله با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش جشن نیکوکاری برگزار می شود، تا زمینه ی همکاری و مشارکت خیرین در کمک رسانی به نیازمندان ایجاد شود.

وی ادامه داد: امسال در شرایط کرونایی و این اپیدمی جهانی، ما به اجبار این برنامه را در فضای مجازی و در بستر برنامه ی شاد خواهیم داشت. بهمین منظور همکاران و مدیریت محترم دبستان دکتر افشار و کانون پردیس با همکاری هم زمینه را برای این برنامه فراهم کردند.

یارمحمدی افزود: این برنامه با مشارکت همکاران، اولیاء و دانش آموزان و همکاری و معاونت آنان انجام می شود. هدف اصلی نهادینه کردن و گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری است.
سپس حسن محمدی مهینی گفت:کمیته امداد در حال حاضر، روز 13 اسفند را در مدارس سراسر کشور برنامه دارد و کمک های اولیاء محترم، دانش آموزان عزیز و خیرین گرامی برای کمیته ی امداد جمع آوری می شود، جهت کمک به ایتام و زلزله زدگان سی سخت.

وی افزود: فردا هم در سطح شهر در مناطق 3 و 1 که جزو منطقه ی شمیرانات به شمار می آیند، مثل همیشه پایگاه هایی خواهیم داشت. پایگاه حسینیه ارشاد، امامزاده صالح و کمیته امداد از مهمترین پایگاه های فعال ما هستند، بعلاوه ی ده پایگاه فرعی دیگر که پذیرای کمک های مردمی هستند. اما با توجه به شرایط کرونا و محدودیت های موجود ترجیح ما بر کمک های نقدی است تا خانواده ها خودشان مایحتاج خود را تهیه کنند. بنابر این کمیته امداد و آموزش و پرورش تصمیم گرفتند که شماره کارتی به نام وجوه امانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، برای جمع آوری کمک های مردمی اعلام کنند که مختص منطقه شمیرانات است، تا ازین طریق براحتی وجوه نقد واریز شود.

در پایان این مراسم بطور نمادین زنگ جشن نیکوکاری در دبستان پسرانه دکتر محمود افشار نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار