مدیرکل آموزش و پرورش آربایجان غربی :

اتحادیه انجمن‌های اسلامی یک بستر بزرگ فرهنگی برای فعالیتهای پرورشی است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی یک بستر بزرگ فرهنگی برای فعالیتهای پرورشی است .

کد مطلب: ۱۱۶۸۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اتحادیه انجمن‌های اسلامی یک بستر بزرگ فرهنگی برای فعالیتهای پرورشی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، همزمان با هفته تربیت اسلامی، مدیر کل و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان صبح امروز از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان بازدید کرد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید اظهار داشت: انجمن‌های اسلامی دانش آموزان امروز از نظر فرهنگی برای آینده انقلاب بستر سازی می کند.

این مقام مسئول ادامه داد: حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق هر چه فعالتر کردن نیروهای دانش آموزان مومن و متعهد در صحنه‌های اجتماعی و انقلابی جامعه و مقابله هوشیارانه با توطئه‌های رنگارنگ دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی که برای انحراف فکری و مفاسد اخلاقی و اجتماعی در محیط‌های آموزشی صورت می‌ گیرد.

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی یک بستر بزرگ فرهنگی برای فعالیتهای پرورشی است؛ خاطر نشان کرد: موفقیت در امر آموزش نیازمند تربیت صحیح است.

قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز گفت: کار فرهنگی و تربیتی دارای حساسیتهای ویژه ای است و کلیه تشکلهای دانش آموزی باید اولویت خود را کار فرهنگی قرار دهند.

محسن رضائی مسئول انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان غربی نیز اظهار داشت: آموزش و پرورش استان همواره در پشتیبانی و حمایت از انجمن های اسلامی دانش آموزان استان پیشرو بوده است.

وی با بیان اینکه انجمن های اسلامی دانش آموزان نخبه پرور است؛ افزود: امروز ارتقا کیفیت برنامه‌های انجمن های اسلامی دانش آموزان استان در دستور کار قرار دارد.

مسئول انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان غربی گفت: این انجمن در بیش از ۳۵۰مدرسه متوسطه دوره دوم استان فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار