با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌و‌بختیاری برگزار شد؛

آیین رونمایی از مجموعه چهارجلدی "کاغذ اخبار"

شهرکرد (پانا)- رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش استان چهارمحال‌و‌بختیاری، از برگزاری آیین رونمایی از مجموعه چهارجلدی اخبار منتشر شده آموزش‌و‌پرورش استان در خبرگزاری‌های رسمی با نام "کاغذ اخبار" خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین رونمایی از مجموعه چهارجلدی "کاغذ اخبار"

مهدی پیکار با اعلام این خبر گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین وظایف روابط‌عمومی در بعد برون‌سازمانی و یکی از کلیدهای موفقیت عملکرد سازمان‌ها و روابط‌عمومی‌ها، برقراری ارتباطی صحیح و اندیشمندانه بر پایۀ عقل و خرد با رسانه‌های جمعی است.
پیکار با اشاره به اهمیت فضای مجازی در عصر حاضر و نقش ابزارهای اطلاع‌رسانی این فضا ازقبیل خبرگزاری‌ها، وبگاه‌های خبری، وبلاگ‌ها، پورتال‌های جامع، شبکه‌های اجتماعی و... بیان کرد: در این میان، خبرگزاری‌ها از مهم‌ترین منابع خبری به‌شمار می‌روند، عدم محدودیت زمانی و مکانی در درج اخبار، عامل برتری خبرگزاری‌ها نسبت به سایر ابزار پیشین به‌شمار می‌آیند.
وی با اشاره به ضرورت ارتباط پویا و موثر در نظام آموزش‌و‌پرورش ادامه داد: در این زمینه، ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری نیز بنا بر رسالت ذاتی خود، ضمن ارتباط دوسویه و مؤثر و هم‌افزایی با رسانه‌ها، مطبوعات و... با رویکرد تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت و آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی با استفاده از شیوه‌های گوناگون ازقبیل درج اخبار در پورتال رسمی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان، انتشار اخبار و اطلاعات ازطریق مطبوعات محلی و ملی، بهره‌برداری از ظرفیت فضای مجازی و صداوسیمای مرکز استان و همکاری تنگاتنگ با خبرگزاری‌ها، پای در عرصۀ این رسالت خطیر گذاشته است.
مهدی پیکار گفت: مجموعۀ حاضر که با نام «کاغذ اخبار» که در چهار جلد منتشر شده است، نمایانگر ارتباط و بهره‌گیری از ظرفیت خبرگزاری‌های رسمی در زمینه‌ی فعالیت‌های حوزۀ روابط‌عمومی است. این مجموعه حاوی 750 خبر منتشرشدۀ اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان در سال 1398 خورشیدی از سوی سیزده خبرگزاریِ صدا و سیما، ایرنا، مهر، باشگاه خبرنگاران جوان، فارس، خبرآنلاین، ایسنا، پانا، بسیج، تسنیم، قدس آنلاین، ایکنا و ایلنا می‌باشد.
وی در ادامه با اشاره به انتشار میانگین روزانه 2 خبر در خبرگزاری‌های رسمی تاکید کرد: انتشار گستردۀ اقدامات و فعالیت‌های اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان در مطبوعات و رسانه‌ها و استفادۀ حداکثری از ظرفیت صداوسیمای مرکز استان و...، از طرفی بیانگر اقدامات و فعالیت‌های بی‌شمار آموزش‌و‌پرورش استان و از سوی دیگر، نمایانگر پویایی و توفیق ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی در ارتباط مستمر، مناسب و تنگاتنگ با خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات درجهت ایجاد ارتباط و تعامل با جامعۀ مخاطب با استفاده از این ظرفیت مهم است.
پیکار در پایان از حمایت و پشتیبانی‌ مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری سرکار خانم فرحناز قائدامینی و حُسن‌نظر ایشان به فعالیت‌های ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی و همکاران حوزه روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش استان تقدیر و تشکر کرد.

شایان تک تاز خبرنگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار