حسینی خبر داد

اطلاعات لحظه‌ای از میزان نیاز به‌ تبلت در هر منطقه در سامانه برخط طرح هدایت

تهران (پانا) - معاون و جانشین وزیر در طرح هدایت در نشست با معاون حقوقی وزیر آموزش‌وپرورش از تدوین شیوه‌نامه سامانه برخط طرح هدایت و ارسال آن به استان‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعات لحظه‌ای از میزان نیاز به‌ تبلت در هر منطقه در سامانه برخط طرح هدایت

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست که در سالن جلسات معاونت حقوقی وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد با بیان اینکه به‌منظور مدیریت یکپارچه نهضت ملی هدایت، سامانه‌ای تحت وب طراحی شده است گفت: امکان دسترسی خیرین، افراد حقیقی و حقوقی و شرکت‌های دولتی و غیردولتی و مؤسسات و نهادهایی که قصد مشارکت در برنامه را دارند، اطلاعات کلاس، مدرسه، منطقه آموزش‌وپرورش، شهرستان، استان به‌منظور ایجاد امکان انتخاب مشارکت‌کنندگان و همچنین ارائه اطلاعات بر خط و لحظه‌ای از میزان نیاز به‌صورت دسترسی نقطه‌ای در سراسر کشور از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

وی افزود: از طریق مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش‌وپرورش شیوه‌نامه‌ای برای استفاده بهینه از این سامانه تدوین شده است که به‌زودی به استان‌ها ارسال خواهد شد.

حسینی اطلاع‌رسانی جامعه را از بخش‌های اصلی طرح هدایت دانست و گفت: مدیریت اطلاع‌رسانی در فضای رسانه‌ای، صداوسیما و تبلیغات شهری با مرکز روابط‌عمومی وزارت آموزش‌وپرورش و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های تبلیغاتی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار