۸۰۰ تن میوه شب عید، در استان اردبیل توزیع می‌شود

ردبیل(پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل از توزیع ۸۰۰ تن میوه شب عید در استان خبر داد و گفت مردم از ۲۵ اسفندماه می توانند با مراجعه به ایستگاه های توزیع میوه با نرخ مصوب دولتی اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۸۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
۸۰۰ تن میوه شب عید، در استان اردبیل توزیع می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۸۰۰ تن میوه شب عید در استان اردبیل توزیع می‌شود، گفت: خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان از چند ماه پیش آغاز شده که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نسبت به بسته‌بندی با کیفیت مناسب اقدام شده است.

او با اشاره به اینکه ۳۰۰ تن سیب قرمز از باغات مشگین‌شهر و ۵۰۰ تن پرتقال از استان مازندران خریداری شده است، گفت: این اقلام با قیمت مصوب به مردم ارائه خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه مردم می‌توانند از ۲۵ اسفندماه با حضور در ایستگاه‌ها و میادین مختلف، نسبت به خرید میوه شب عید اقدام کنند، گفت: انتظار می‌رود با توجه به شرایط حساس ناشی از شیوع کرونا، با این اقدام صف‌های طولانی شکل نگیرد.

صادقی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کنترل و نظارت بر بازار در قالب ۸۰ گروه تلفیقی با سایر دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در حال انجام است و تا ۱۵ فروردین سال آینده نیز تداوم خواهد داشت.

او تصریح کرد: صنوف مجاز هستند درصد قانونی و سود متعارف را برای فروش محصولات خود در نظر بگیرند و خارج از این قاعده، هرگونه گران‌فروشی پیامدهای ناگواری را برای اصناف به همراه خواهد داشت و با تشکیل پرونده حتی به پلمب واحد صنفی منجر خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه از اصناف و کسبه خواست تا در این روزهای پرترافیک خرید و فروش، ضمن خودداری از هرگونه گران‌فروشی و دریافت سود غیرمتعارف، برچسب قیمت‌ها را روی محصولات نصب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار