پویش دانش‌آموزی "جشن نیکوکاری "راه‌اندازی شد؛

شور همدلی در جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه»

دانش آموزان آذربایجان شرقی با ثبت لحظات همدلی در این پویش شرکت کنند

تبریز (پانا)- جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه در مدارس سراسر استان آذربایجان شرقی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۸۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شور همدلی در جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه»

صمد علیزاده در گفت و گو با پانا بیان کرد: همه ساله در هفته احسان و نیکوکاری از 14 تا 21 اسفندماه دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند هم دوش سایر اقشار مردم،کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری می کنند.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و شرایط کرونایی در کشور ادامه داد: امسال به دلیل مشکلات اقتصادی در دوران شیوع کرونا همچون سال های گذشته جشن نیکوکاری، پرشور و با شعار «عیدی برای همه» با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال نو، از ۱۴ اسفند همزمان با روز احسان و نیکوکاری آغاز و تا ۲۱ اسفند ادامه دارد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: به منظور شرکت دادن حداکثری دانش آموزان در سطح استان در جشن ملی نیکوکاری در فضای مجازی در سامانه شاد برنامه ریزی های لازم انجام گرفته است.

علیزاده تاکید کرد: دانش آموزان و فرهنگیان خیر و نوع دوست استان می‌توانند از طریق مدارس و ناحیه و منطقه خود در این شور همدلی شرکت کنند.

وی همچنین با بیان این که زمستان امسال جشنواره شادمانه های برفی سازمان دانش آموزی در 6 محور در حال برگزاری است، ادامه داد: یکی از این محورها، جشن نیکوکاری است که دانش آموزان به منظور ثبت لحظات همدلی می توانند از مراسم جشن نیکوکاری در مدرسه و تهیه اقلام نوروزی برای دانش آموزان نیازمند فیلم و عکس تهیه کرده و به سازمان دانش آموزی ناحیه و منطقه خود ارسال کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود:آثار منتخب پس از داوری به سازمان دانش آموزی کشور ارسال و در سامانه ارتباطی پیشتازان در شبکه شاد به نام ساپ با آدرس parvareshi4 @ارایه می شود.

علیزاده اضافه کرد: همچنین مسابقه نقاشی با موضوع بخشندگی و کمک به دیگران در هفته احسان و نیکوکاری با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در سامانه شاد برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار