برگزاری مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی در شهرستان زبرخان

در ایام کرونا فعالیت های پرورشی بسیار تحت تاثیر قرار گرفت

زبرخان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در مراسم تجلیل از مربیان پرورشی شهرستان زبرخان عنوان کرد در ایام کرونا، فعالیت های پرورشی بیش از هر حوزه دیگری تحت تاثیر قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۶۸۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
در ایام کرونا فعالیت های پرورشی بسیار تحت تاثیر قرار گرفت

مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی و تجلیل از معاونان، مربیان و مشاوران مدارس شهرستان زبرخان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در مراسم تجلیل از معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان زبرخان گفت: در ایام کرونا، حوزه پرورشی بیش از حوزه های دیگر تحت تاثیر قرار گرفت و برای تاثیر گذاری در فعالیت های تربیتی نیاز به فعالیت های حضوری داریم.

شادکام با اشاره به فعالیت های خلاقانه دانش آموزان در بستر فضای مجازی خاطرنشان کرد: یکی از الزامات امر تربیت مواجهه و تعامل چهره به چهره مربی و متربی است که خوشبختانه با همت همکاران موفق شده ایم تمامی برنامه ها و فعالیت های حوزه پرورشی و تربیتی را به شکلی توسعه یافته در بستر سامانه شاد اجرایی کنیم.

وی نهاد امور تربیتی را یادآور نگاه بلند و عالمانه شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: هفته امور تربیتی فرصتی مناسب برای دیده شدن فعالیت های پرورشی توسط خود همکاران این حوزه است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه در ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید فراوانی بر امور تربیتی، پرورشی و فرهنگی شده است، اظهار کرد: انتظار این است همه ارکان آموزش و پرورش همه نگرش پرورشی داشته باشند تا امر مهم تربیت محقق شود و پرورش و تربیت دانش آموز در فعالیت همه معلمان است، چه معلمانی که در حوزه آموزش و چه مربیانی که در حوزه پرورشی فعالیت می کنند.

وی ابتکار، خلاقیت و نوآوری را لازمه انجام فعالیت های پرورشی عنوان و تصریح کرد: در فعالیت های پرورشی به اثر بخشی باید توجه شود و برنامه های پرورشی نتیجه گراست و یک فعالیت که منجر به تغییر در رفتار، در اخلاق و الگوی مطلوب می شود باید مورد توجه قرار گیرد و نگاه باید به این سمت و سو باشد.

در ادامه مراسم، گوشه ای از اقدامات انجام گرفته در حوزه پرورشی در قالب کلیپ پخش شد و در پایان از کلیه معاونان، مربیان و مشاوران مدارس آموزش و پرورش شهرستان زبرخان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار