۲ نوجوان از گیلان در طراحی تمبر «سپید بالان» برگزیده کشوری شدند

رشت (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اعلام کرد ۲ نوجوان از استان در مسابقه طراحی تمبر «سپیدبالان» به منظور پاسداشت تلاش کادر درمان و پرستاران برگزیده کشوری شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
۲ نوجوان از گیلان در طراحی تمبر «سپید بالان» برگزیده کشوری شدند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری گیلان، اسفندیار ضیائی عنوان کرد: طراوت ملکی و مبینا کوشش در گروه سنی نوجوان از استان گیلان در جشنواره کشوری برگزیده شدند.

وی بیان کرد: فراخوان طراحی تمبر شخصی«سپید بالان» با هدف تجلیل از جامعه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور و ماندگاری تلاش‌ های بی‌ دریغ‌ آنان در عرصه‌ مقابله با ویروس کرونا با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان و اداره پست استان به مناسبت هفته ملی کودک و در آستانه روز جهانی پست انجام گرفته بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطرنشان کرد: بهداشت فردی و اجتماعی، فداکاری و از خودگذشتگی کادر درمانی و چگونگی پاسداشت سلامت فردی و اجتماعی را از موضوعات محوری این فراخوان عنوان و اضافه کرد: گروه های سنی هفت تا ۱۱ سال، ۱۱ تا ۱4، ۱۵ تا ۱۸ و ۱۹ سال به بالا می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

وی بیان کرد: ۱۵۶ اثر از مخاطبان گروه‌های سنی ۷+ نوخوان، ۹ + نونهال، ۱۲+ نونگاه، ۱۵+ نوجوان و اولیای تربیتی، مربیان و پژوهشگران به دبیرخانه این مهرواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار