امضای تفاهم نامه طرح خواهرخواندگی مدارس آموزش و پرورش رودهن

رودهن (پانا) - طرح خواهر خواندگی با هدف برقراری عدالت آموزشی بین مدارس برخوردار با مدارس کم برخوردار ایجاد می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه طرح خواهرخواندگی مدارس آموزش و پرورش رودهن

پروین گشتاسب، کارشناس متوسطه دوره اول و مسئول امور بانوان اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن در گفت و گو با پانا اظهار کرد: با توجه به اینکه معمولا"مدارس از امکانات یکسانی برخوردار نیستند، با اجرای این طرح انعقاد تفاهم‌نامه خواهر خواندگی مدارس کم برخوردار که اغلب مدارس روستایی و حاشیه‌ای هستند می‌توانند از امکانات مدارس برخوردار استفاده کنند.

او افزود: این همکاری در ابعاد مختلفی از جمله، برگزاری جلسات حضوری یا مجازی، استفاده از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه، ورزشی، شورای دبیران مشترک، اردوها، بازدیدهای علمی دانش‌آموزان و دبیران به صورت مشترک، استفاده از امکانات مشاوره، مسابقه ورزشی و آزمون مشترک است.

گشتاسبی درباره اجرای این طرح گفت: فعلا در سال اول اجرا سه مدرسه روستایی کم برخوردار پسرانه با دو مدرسه برخوردار شهری پسرانه و دو مدرسه روستایی کم برخوردار دخترانه با دو مدرسه برخوردار شهری دخترانه آموزش و پرورش رودهن تفاهم‌نامه خواهر‌خواندگی امضا کردند.

کارشناس متوسطه دوره اول و مسئول امور بانوان اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن در رابطه با نام‌گذاری این طرح تصریح کرد: این یک اصطلاح برای نشان دادن حمایت و پشتیبانی از یکدیگر است و تحت عناوین دیگری مثل طرح حامی یا طرح معین نیز نامگذاری شده است.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار