مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد:

برای برتری بر موانع به یک تصمیم و همگرایی نیاز داریم

تهران(پانا)- درنشست شورای رسانه مرکز مطالعات گام دوم انقلاب، مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم از نقش تاثیر گذار جوانان در جامعه سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۷۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برای برتری بر موانع به یک تصمیم و همگرایی نیاز داریم
نشست شورای رسانه مرکز مطالعات راهبردی گام دوم انقلاب با حضور جمعی از مسئولان مرکز، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی و نماینده سازمان صدا و سیما در خصوص فعالیت های رسانه ای این مرکز در کانون رضوان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
زهرا سیف؛ مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم با اشاره به این که یکی از مهمترین مضامین گام دوم انقلاب این است که جوانان باید زیر بار این مسئولیت بروند و در ادامه تصریح کرد: این مسیر، مسیر ساده ای نیست و برای تحریک و برانگیختن نوآوری در یک کشور با طیف متنوعی از موانع داخلی و خارجی روبرو هستیم؛ حال برای برتری بر این موانع نیاز به یک تصمیم و همگرایی داریم که در عین دارا بودن سطح مناسب، بخشی از انعطاف نیاز است تا جهت گیری ها را مشخص کند.
اسدی؛ ریاست مرکز مطالعات اظهار کرد: صدور فرمان آتش به اختیار از جانب رهبری پیامی بوده است مبنی بر اینکه غفلت ها و ناکامی ها در حال فزونی یافتن است و جوانان باید تصمیم بگیرند و به ساخت زمینه دولت جوان حزب الهی اقدام کنند.
سهیل عدالت؛ مشاور عالی حوزه هنری با حضور در این جلسه ذکر کرد که در این چهل سال با ترسیم سه ضلع انقلاب، استقامت و حرکت جهادی در ذیل مربیگری دو معلم بزرگ انقلاب یک فضای تربیتی برای امت ایجاد کرده و خود به مدرسه ای به وسعت کشور، بلکه امت اسلامی تبدیل شده است.
سعادتبخش؛ قائم مقام پژوهش دبیرخانه بیان کرد که هر گاه همه نگاه ها به ولایت بود و کارگزاران نظام اسلامی با ولی فقیه همفکر و هم عمل شدند و خود را با ولایت پیوند زدند و برای تحقق تدابیر رهبر خود کوشیدند پیش رفتیم و هرگاه چشم از سرچشمه ولایت برداشتند ناکام ماندیم.
یوسفوندی؛ معاونت رسانه و مسئول حوزه هنری ضمن ارائه گزارش فعالیت های رسانه ای این مرکز افزود: ما می‌توانیم فضای مجازی را در جهت اهداف خود مدیریت کنیم و بازطراحی تخصصی فضای مجازی مبتنی بر نیاز هایمان را بدست آوریم و از موضع فعال با تداوم وابستگی فناورانه فضای مجازی موجود که تامین کننده منافع طراحان استعمارگر اولیه آن است مبارزه کنیم.
قمری؛ معاونت فناوری ارتباطات و روابط عمومی در ضمن تاکید بر قدرت روابط عمومی و تاثیر گذاری آن بر اتصال بین مردم و مسئولان اشاره کرد با استناد به صحبت های مقام معظم رهبری روابط عمومی می تواند نقش مهمی در کسب موفقیت و همراه کردم مسئولان نظام همراه با یک نظام مردم سالاری دینی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار