برگزاری هدفمند کلاس های کد نویسی در پژوهشسرای خوارزمی

تهران (پانا) - کلاس های پژوهشسرا خوارزمی به طور متمرکز در راستای آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در جشنواره کشوری «علمی، پژوهشی پژوهش سراها »برنامه ریزی شده است و تمامی دانش آموزان متناسب با دوره تحصیلی شان می توانند در این کارگاه های برخط ثبت نام کرده و مهارت کد نویسی را در راستای اهداف جشنواره پرورش دهند. 

کد مطلب: ۱۱۶۷۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هدفمند کلاس های کد نویسی در پژوهشسرای خوارزمی

مهدی قاسمی؛ مدیر پژوهش سرای خوارزمی منطقه ۱۴، در گفتگو با پانا از شروع کلاس های کامپیوتر متفاوت با سال های قبل خبر داد.

وی گفت: کلاس های کامپیوتر در سال های قبل در پژوهش سرا دایر بوده اما همه گیری ویروس کرونا تاثیرات خود را بر این کلاس ها گذاشته، امسال تصمیم گرفتیم که با یک تیر دو نشان بزنیم و به برگزاری مجدد کلاس کامپیوتر، اما هدفمند اقدام کنیم .

وی افزود: در حال حاضر که دانش آموزان در حال برنامه ریزی برای شرکت در « جشنواره کشوری علمی، پژوهشی پژوهش سراها » هستند، رشته کد نویسی به عنوان یکی از ده رشته معرفی شده جهت شرکت در جشنواره انتخاب شده است. کلاس های ما نیز به طور متمرکز در راستای آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره برنامه ریزی شده است . تمامی دانش اموزان متناسب با دوره تحصیلی شان میتوانند در این کارگاه های برخط ثبت نام کرده و مهارت کد نویسی را در راستای اهداف جشنواره پرورش دهند.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که برخی از دانش آموزان تجربه و دانش قبلی در زمینه کد نویسی دارند و برخی خواهان یاد گیری پایه و به صورت مقدماتی هستند، برای هر کدام از عناوین کارگاه های آموزشی دو کلاس مجزا تعریف شده است: کارگاه های آموزشی صفر تا صد ویژه مسابقات و کارگاه های اختصاصی ویژه مسابقات. این دوره ها تحت عناوینی چون: برنامه نویسی ویندوز، بازی های رایانه ای در اسکرچ ، اینترنت اشیا و هوشمندسازی، برنامه نویسی سیستم عامل اندروید، ربات مسیریاب و طراحی نرم افزار و بازی با App Inventor برگزار می شوند.

دانش آموزان علاقه مند با مراجعه به سایت www.4adateam.com می توانند متناسب با مقطع تحصیلی خود در دوره های آنلاین کدنویسی ثبت نام کنند. پشتیبانی مجازی از شرکت کنندگان در این کارگاه ها تا روز مسابقات انجام خواهد شد. همچنین شرکت کنندگان معرفی شده از پژوهش سراهای دانش آموزی، مشمول تخفیف شرکت در دوره ها می شوند. جهت اطلاع بیشتر در خصوص دوره ها و مشاوره رایگان می توانید در زمان اداری با شماره ۶۶۵۷۸۷۱۰_۰۲۱ تماس بگیرید.

*خبرنگار دانش آموز پانا: مطهره بوالحسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار