استاندار زنجان:

حادثه آتش در واحد تولیدی دوا اخگر 9 مصدوم داشت

زنجان (پانا) - استاندار زنجان در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان خبر داد که دو نفر از مصدومان حادثه آتش سوزی 48 و 51 درصد سوختگی دارند.

کد مطلب: ۱۱۶۷۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
حادثه آتش در واحد تولیدی دوا اخگر 9 مصدوم داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در حاشیه کارگروه توسعه صادرات استان گفت: حادثه شب گذشته در واحد تولید دوا اخگر در شهرک صنعتی اشراق ساعت شانزده و ده دقیقه رخ داد و با تلاش همه عوامل امدادی ساعت هجده و پنج دقیقه مهار شد.

به گفته حقیقی این واحد محصولاتی بر پایه الکل تولید می کند و در زمان حادثه 30 نفر در شیفت کاری آن واحد بودند و با انفجار، 9 نفر مصدوم شدند که 5 نفر آنها مرد و 4 نفر دیگر نیز زن هستند.

او با بیان اینکه 2 نفر از مجروحان با سوختگی 50 و 48 درصد در بخش سوختگی بیمارستان بستری هستند، ادامه داد: در صورت لزوم آمادگی برای انتقال آنها به بیمارستان های مجهزتر فراهم است و مابقی مصدومان نیز مداوا شده اند.

استاندار زنجان شب گذشته از مصدومان حادثه عیادت کرد.

رئیس شورای تامین استان گفت: کمیته حقیقت یاب برای علت حادثه تشکیل شده و آنچه در ابتدا مشهود است رعایت نکردن موارد ایمنی بوده است.

استاندار زنجان با قدردانی از همکاری همه عوامل امدادی و حضور بموقع در صحنه برای مهار آتش سوزی تاکید کرد: واحدهای تولیدی که مواد اولیه آنها اشتعال زاست باید مهندس کنترل ایمنی داشته باشند و نکات ایمنی به دقت رعایت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار