با هدف تشریح و تبیین برنامه های شاهد و ایثارگران؛

جلسه کارشناسان امور شاهد و ایثارگران نواحی و مناطق استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه کارشناسان امور شاهد و ایثارگران نواحی و مناطق استان در محل سالن شهید تجلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارشناسان امور شاهد و ایثارگران نواحی و مناطق استان زنجان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسین میرزایی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش وپرورش استان در این جلسه ضمن اشاره به برنامه های اجرا شده اداره شاهد و ایثارگران در سال تحصیلی 1400-1399 و برش استانی برنامه های ابلاغ شده به نواحی ومناطق آموش و پرورش به تبیین نحوه تکمیل و بارگذاری مستندات در سامانه نظارت پرداخت.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره 3535 شهید استان و فعالیت کمیته های متناظر در سطح نواحی ومناطق ، بر برگزای جلسات مستمر و فعال کردن کار گروهها بر اساس دستورالعمل ارسالی تاکید و از مناطق فعال در اجرای برنامه های یادواره شهدا، شهید پژوهی تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش وپرورش استان با اشاره به کارگاههای آموزشی برگزار شده در خصوص شناسنامه فعالیت مدارس شاهد و جلسه مشترک ستاد اجرایی شاهد استان با مناطق بر لزوم پیگیری و تحقق فعالیت مدارس شاهد استان در قالب شناسنامه فعالیت مدارس شاهد تاکید کرد.

در ادامه ضمن ارائه گزارش تکمیل پرونده های الکترونیکی دانش آموزان طرح پراکنده شاهد توسط بهادری کارشناس شاهد و ایثارگران استان در خصوص برگزای جلسات ستاد اجرایی شاهد در سطح مناطق با هدف بررسی وضعیت تحصیلی وآموزشی دانش آموزان طرح شاهد، تحلیل نتایج امتحانات نوبت اول، شناسنامه فعالیت مدارس شاهد و بازدید ونظارت از مدارس شاهد وطرح پراکنده بحث وتبادل نظر شد.

ارائه گزارش عملکرد کارشناسان و مسئولین پیگیری شاهد و ایثارگران در خصوص برنامه های اجراشده در راستای کنگره 3535 شهید، موزه الکترونیکی شهدای دانش آموز و فرهنگی در سامانه سجا، وضعیت آموزشی دانش آموزان طرح پراکنده شاهد از دیگرمسائل مطروحه در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار