معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

تسهیل و تسریع در ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان از اولویت‌های مهم است

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اهمیت تداوم و استمرار پوشش بیمه تکمیلی، در راستای تأمین سلامت و تسریع و تسهیل ارائه خدمات درمانی ، از تمدید قرارداد با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تسهیل و تسریع در ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان از اولویت‌های مهم است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با اشاره به اهمیت تداوم و استمرار پوشش بیمه تکمیلی، در راستای تأمین سلامت و تسریع و تسهیل ارائه خدمات درمانی، از تمدید قرارداد با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ خبر داد.

او افزود: قرارداد جدید در دو طرح الف و ب، از تاریخ 99/12/2 اجرا می‌شود و همکاران فرهنگی می‌توانند تا تاریخ99/12/20 با مراجعه به اداره تعاون و امور رفاهی مناطق، نسبت به انتخاب یک طرح اقدام کنند.

بهارلو تصریح کرد: تمامی فرهنگیان و افراد تحت تکفل آنان که سال گذشته تحت پوشش بیمه تکمیلی بودند و تمایلی به تغییر طرح جاری نداشته و همچنین تغییری در تعداد بیمه شدگان خود ندارند، نیازی به مراجعه ندارند و می‎توانند اطللاعات ثبت شده خود را در سامانه شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به آدرس اینترنتی rasatpa.ir مشاهده کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سامانه 75013 آماده پاسخگویی به سوالات همکاران فرهنگی می باشد و جزئیات شیوه‌نامه جدید بیمه تکمیلی به صورت بخشنامه به مناطق ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار