معاون بهداشت و درمان سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

جامعه معظم خانواده ایثارگران از خدمات بیمه سلامت برخوردار هستند

زاهدان (پانا) - معاون بهداشت و درمان سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت جامعه معظم خانواده شهدا و ایثارگران مانند جمعیت کثیری از کشور از خدمات شایسته سازمان بیمه سلامت ایران هستند و این خدمات بسیار باارزش است.

کد مطلب: ۱۱۶۷۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
جامعه معظم خانواده  ایثارگران از خدمات بیمه سلامت برخوردار هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان، عبدالرضا عباسپور در سفر به زاهدان و حضور در اداره کل بیمه سلامت اظهار کرد: اصلی ترین نیاز هر جامعه ارائه خدمات مطلوب درمانی و در خور شان آن جامعه است.

وی افزود: این نیاز برگرفته از دغدغه اصلی این خانواده ها برای داشتن نعمت سلامتی است که بیمه سلامت در برآورده کردن این نیاز نقش کلیدی ایفا می‌کند.

عباسپور ضمن تشکر از خدمات بیمه سلامت تصریح کرد: جامعه معظم خانواده ایثارگران نیز از خدمات شایسته سازمان بیمه سلامت ایران برخوردار هستند و این خدمات بسیار باارزش است.

رضا عباسی، مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: بیمه سلامت در کنار بیمه شدگان بخصوص ایثارگران و جانبازان ‌معظم بوده و آماده هرگونه همکاری با این نهاد انقلابی است.

گفتنی است مسئول جانبازان نخاعی کشور و مدیر کل امور بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این نشست حضور داشتند و به تبادل نظر در زمینه بیمه ایثارگران استان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار