امام جمعه خاورشهر:

بهترین منبع برای اصول تربیتی کتاب مقدس قرآن است

شهرری(پانا)-مراسم تجلیل از مربیان تربیتی و معاونین گروه‌های شش،هفت و نه مدارس ناحیه یک شهرری با حضوررییس اداره قرآن عترت و نماز اداره کل شهرستان‌های استان تهران ، مدیرآموزش و پرورش ، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ری ، معاون بسج حضرت عبدالعظیم (ع) و فرمانده بسیج ‌دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در کانون فرهنگی و هنری سمیه منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بهترین منبع برای اصول تربیتی کتاب مقدس قرآن است

حجت الاسلام یاسینی امام جمعه خاورشهر در این مراسم اظهار کرد: یکی از بهترین منابع برای دستیابی‌ ما به اصول تربیتی قرآن است یعنی انسان برای کامل شدن باید کتاب مقدس قرآن را الگوی خود قرار دهد.

او ادامه داد: تجلی انسان در صورتی انجام می‌شود که از آموزه‌های این کتاب مقدس استفاده کند و به یک انسان کامل تبدیل شود گاهی حتی یک آیه قرآن هم می‌تواند تاثیر بسیاری در زندگی‌ ما انسان‌ها داشته باشد.

امام جمعه خاورشهر عنوان کرد: ما باید عشق به پیامبراکرم(ص) و اهل بیت (ع) را در دل دانش‌آموزان خود به وجود آوریم، به طوری که این عشق و معرفت پیامبر(ص) با آن‌ها انس بگیرد، ما باید به جوانان و نوجوانان خود اعتماد داشته باشیم و در هر کاری از آن‌ها ، که آینده سازان کشورما هستند کمک بگیریم تا جامعه در مسیر پیشرفت حرکت کند.

در این برنامه همچنین از جانباز فرهنگی این منطقه و دو‌تن از معاونین پرورشی از خانواده‌های معظم شهدا، تقدیر و قدردانی شد.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا جیریائی‌شراهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار