استفاده از فناوری نوین در فعالیت‌های امور تربیتی ضروری است

چابهار (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار گفت با توجه به رواج شبکه‌های اجتماعی و حضور نوجوانان و جوانان در فضای مجازی استفاده از فناوری‌های نوین در ترویج فعالیت‌های تربیتی و اسلامی ضروری است.

کد مطلب: ۱۱۶۷۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از فناوری نوین در فعالیت‌های امور تربیتی ضروری است

احمدعلی سرحدی در گفت و گو با پانا ضمن تبریک هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار کرد: یکی از روزهای هفته امور تربیتی با شعار تربیت اسلامی و جایگاه فناوری نوین و توسعه فعالیت های پرورشی در بستر فضای مجازی نامگذاری شده و این بستر در عصر حاضر می تواند در ترویج فعالیت های پرورشی نقش بسزایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ نیکوکاری و کارآفرینی می تواند دانش آموزان را به سمت و سویی سوق دهد تا در آینده بتوانند روی پای خود بایستند.

رییس کانون بسیج فرهنگیان از هنر به عنوان یکی از ابزارهای تربیت نسلی انقلابی نام برد وگفت: با توجه به اینکه کرونا باعث تعطیلی مدارس شد، ولی تداوم فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در بستر فضای مجازی هنرنمایی همکاران و دانش آموزان را به همراه داشت.

سرحدی هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی را فرصتی برای ترویج سبک ایرانی اسلامی در بین دانش آموزان دانست و تصریح کرد: در طول سال تحصیلی باید به دنبال ترویج و نهادینه ساختن سبک زندگی متعالی در بین اولیا و دانش آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار