در راستای اجرای طرح حامی؛

سومین مرحله کمک‌های خیران به دست دانش‌آموزان کم برخوردار چهارمحال‌و‌بختیاری رسید

شهرکرد(پانا) - در راستای اجرای طرح حامی سومین مرحله کمک‌های خیران به دست دانش آموزان کم‌تر برخوردار استان چهارمحال‌و‌بختیاری رسید.

کد مطلب: ۱۱۶۷۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
سومین مرحله کمک‌های خیران به دست دانش‌آموزان کم برخوردار چهارمحال‌و‌بختیاری رسید

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌ ‌پرورش چهارمحال‌و‌بختیاری، مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان با اعلام این خبر گفت: آموزش و پرورش استان با جذب کمک های خیرین و تهیه مایحتاج ضروری دانش‌آموزان سعی خواهد کرد تا عدالت آموزشی را برقرار و محرومیت دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار را به نحو مطلوب برطرف کند.

شهلا حسن‌پور فرد، با اشاره به اینکه ارزش ریالی این بسته‌ها دو میلیارد و سیصد و بیست میلیون ریال است، گفت: بسته‌های کمک‌های خیران، شامل البسه گرم و زمستانی، کفش، لباس ورزشی، وسایل بازی شامل توپ و عروسک، روسری و کلاه بود که بین دانش‌آموزان کم برخوردار نواحی 1 و 2 شهرستان شهرکرد، منطقه لاران، شهرستان بن، شهرستان سامان، منطقه بازفت و روستاهای پشت کوه منطقه فلارد توزیع شد.
حسن‌پورفرد با اشاره به اینکه این اقلام توسط خیرین استان تهران تهیه می‌شوند، تاکید کرد: از جمله اهداف اجرای طرح حامی، فراهم کردن فرصت‌های متنوع تربیتی و آموزشی برای پاسخگویی به نیاز‌های دانش‌آموزان به ویژه در مناطق و مدارس کم برخوردار و نیازمند توجه و در نتیجه شکوفایی و پرورش استعداد‌های آنان به منظور سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی کارآمد به منظور توسعه جامعه است؛ که این امر بدون برطرف کردن نیازهای اولیه دانش‌آموزان از جمله خوراک و پوشاک و مسکن محقق نخواهد شد.

حسن‌پور در پایان اضافه کرد: مرحله اول این کمک ها در روستاهای لبد سفلی و علیا و چل منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ و مرحله دوم در روستاهای منطقه دیناران شهرستان اردل توزیع گردیده بود.

شایان تک تاز خبرنگار دانش آموز پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار