با حضور رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی؛

بزرگ ترین رویداد ورزشی غیرحضوری دانش‌آموزی کشور در البرز آغاز شد

کرج(پانا)- بزرگ ترین رویداد ورزشی غیرحضوری دانش‌آموزی کشور با حضور رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در البرز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بزرگ ترین رویداد ورزشی غیرحضوری دانش‌آموزی کشور در البرز آغاز شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، در آیینی با حضور حسین بابویی رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی و فرشید علیزاده معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز سی و هفتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور در رشته های طناب زنی و فوتسال به صورت غیرحضوری در باشگاه پیشکسوتان مهرشهر کرج آغاز شد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در این مراسم با بیان اینکه از اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز به خاطر میزبانی مسابقات فوتسال و طناب‌زنی قدردانی می‌کنم، تصریح کرد: طی یک سال گذشته این ویروس منحوس که وارد دنیا شد و روی کره خاکی آمد اتفاقات عجیب و غریبی را رقم زد.

حسین بابویی با بیان اینکه هیچ‌گاه تصور نمی‌کردیم مدارس ما بیش از یک سال تعطیل و خالی از دانش‌آموزان باشد، ادامه داد: کرونا مسابقات درس تربیت‌بدنی، فعالیت‌های فوق‌برنامه، ورزشگاه‌ها و استخرها را به تعطیلی کشاند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به جهت لطف خدا و برخورداری از همکاران معلمان و مدیران فهیم، متعهد و توانمند استانی در مناطق توانست بستر آموزش را در فضای مجازی فراهم کند و امروز نیز در بستر شبکه شاد این برنامه‌ها مشاهده می‌شود.
رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور اظهار کرد: در اوایل شیوع ویروس کرونا حوزه تربیتی و فعالیت‌های ورزشی در حوزه معاونت تربیت و سلامت شامل دفتر تربیت‌بدنی و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی بلافاصله از ظرفیت صدا و سیما و شبکه آموزش استفاده و کلاس‌ها و آموزش‌ها برگزار شد و هم‌زمان اقدامات لازم برای تولید محتوا صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در بیش از ۱۰ رشته ورزشی تولید محتوا صورت گرفت، تصریح کرد: وزارت آموزش پرورش و حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در سه سطح مبتدی، نیمه مبتدی و پیشرفته با به‌کارگیری بهترین مربیان و مدرسان آموزش‌های جلسه به جلسه برگزار کردند.

بابویی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با طراحی تولید محتوا مسابقات به سمت مجازی سوق داده شدند و در ۱۰ رشته ورزشی کشوری مسابقات فوتسال، بسکتبال، طناب زنی، کاراته، تکواندو … با کمک متخصصین و مربیان مجرب طراحی و اجرایی شد.

وی متذکر شد: به توانمندی معلمان سراسر کشور افتخار می‌کنم و از دانش‌آموزان که در طول این یک سال تلاش داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

فرشید علیزاده معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز نیز در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات در دو رشته فوتسال و طناب‌زنی با حضور مجموعا ۲۰۴ تیم و ۱۴۸۶ دانش آموز از یازدهم تا شانزدهم اسفندماه به میزبانی آموزش و پرورش البرز برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۴۷۹ ورزشکار در قالب ۷۸ تیم در رشته ی طناب زنی و ۱۰۰۷ ورزشکار در قالب ۱۲۶ تیم در این مسابقات با یکدیگر رقابت می کنند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان با بیان اینکه فیلم‌های مسابقه بر اساس تعاریف و قواعد اعلام‌شده، ضبط و توسط سرپرستان برای داوران تیم‌ها ارسال خواهد شد. خاطرنشان کرد: قضاوت این دوره از مسابقات را نیز ۱۲ نفر از داوران مجرب کشوری از ۸ استان بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار