به مناسبت هفته امور تربیتی؛

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با کارکنان معاونت پرورشی و فرهنگی دیدار کرد

کرج(پانا)- به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با کارکنان معاونت پرورشی و فرهنگی دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش البرز با کارکنان معاونت پرورشی و فرهنگی دیدار کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل، فرا رسیدن این روز و هفته را به کارکنان ادارات قرآن و عترت، فرهنگی و هنری، آسیب های اجتماعی و مشاوره تبریک گفت و از زحمات و خدمات آن ها را در این حوزه اثرگذار و انقلابی تشکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در جریان این دیدارها گفت: هفته امور تربیتی فرصتی است برای تقدیر از همه فعالان عرصه تربیت در آموزش و پرورش که خالصانه و به صورت گمنام در این عرصه تلاش می‌کنند و همه ما باید به دنبال این باشیم که توجه همه حوزه‌های تصمیم گیر را به این امر معطوف و زمینه‌های لازم برای ترسیم، ترمیم و ضرورت جایگاه تربیت اسلامی و امور تربیتی را فراهم کنیم.

گفتنی است نهاد مقدس امور تربیتی در تاریخ ۸ اسفند سال ۵۹ توسط دو شهید عزیز، شهیدان رجایی و باهنر با شعار، مربیان امور تربیتی، سربازان انقلاب هستند، شکل گرفت و هدف این نهاد، انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگ انقلاب اسلامی به مدارس و از مدارس به نسل آینده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار