چهارمین برنامه تصویری «گفت آپ» منتشر شد

تهران (پانا) - با هدف بررسی آثار تعطیلی مدارس بر سلامت روحی و روانی دانش آموزان و راهکارهای کم کردن آسیب‌های آن؛ چهارمین برنامه تصویری «گفت آپ» منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین برنامه تصویری «گفت آپ» منتشر شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، برنامه تصویری «گفت آپ»، گفتگوی اجتماعی آموزش‌وپرورش، برنامه‌ای با حضور متخصصان و صاحب‌نظران آموزش‌وپرورش است که در آن مهم‌ترین موضوعات نظام تعلیم و تربیت به بحث و گفتگو گذاشته می‌شود.

آسیب‌های شیوع ویروس کرونا باعث مخاطراتی در حوزه آموزش در دنیا شده است. مدارس و دانشگاه‌ها جهت جلوگیری از عقب‌ماندگی درسی دانش‌آموزان و دانشجویان تدابیری را اندیشیده‌اند که ادامه آموزش‌ دانش آموزان در فضای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی بخشی از این تدابیر بوده است؛ اما این پرسش مطرح می‌شود که در شرایط آموزش مجازی، تربیت و پرورش دانش‌آموزان چگونه انجام می‌شود و شیوع بیماری کرونا و قرنطینه‌های ناشی از این بیماری، عدم ارتباط دانش آموزان با همسالان خود و عدم حضور آن‌ها در جامعه چه تأثیری بر سلامت روحی و روانی کودکان و دانش آموزان می گذارد؟

در همین راستا مجله تصویری، خبری، تحلیلی و آموزشی نگاه سلسله برنامه‌هایی را با حضور اساتید حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌کند و آثار این شرایط را بر دانش آموزان و کودکان بررسی و راهکارهایی برای فائق آمدن بر مشکلات ناشی از بیماری کرونا را به بحث و بررسی می‌گذارد.

چهارمین برنامه تصویری «گفت آپ» با حضور غلامعلی افروز برگزارشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار