نمایشگاه مجازی «مدرسه ایرانی - معماری ایرانی» افتتاح شد

تهران (پانا) - نمایشگاه مجازی آثار برگزیده معماری مدارس ایرانی در نهمین دوره همایش ملی «مدرسه ایرانی - معماری ایرانی » با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه مجازی «مدرسه ایرانی - معماری ایرانی» افتتاح شد

نهمین دوره همایش و نمایشگاه ملی و دومین همایش بین المللی مدرسه ایرانی _ معماری ایرانی با رویکرد هویت‌بخشی به فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی، امروز سه‌شنبه 12 اسفند ماه 99 در مدرسه تاریخی دارالفنون تهران با حضور وزیر آموزش و پرورش، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان نوسازی مدارس، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز و مدیرکل نوسازی مدارس شهر تهران، اساتید دانشگاه و مهندسین مشاور فعال در بخش مدرسه سازی برگزار شد.

نمایشگاه مجازی آثار برگزیده معماری مدارس ایرانی در این دوره از همایش با حضور محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، افتتاح شد.

حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح این نمایشگاه مجازی درباره آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه فرصت ارزشمندی است که از همه طرح‌ها آگاه شویم و انشاالله این اقدام ارزشمند به جامعه دانشجویی و جامعه مهندسین کشور برای همکاری موثرتر با نظام تعلیم و تربیت و احداث مدارس سازگار با طبیعت و هماهنگ با نظام تعلیم و تربیت و اهداف بلند آن کمک کند.

گفتنی است، برای نخستین بار موضوع طراحی مدارس روستایی و عشایری به عنوان یکی از محورها و موضوعات طرح‌ها و مقالات نیز مطرح شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار