بازدید از مدارس شاهد شهرستان فلاورجان

فلاورجان (پانا)- رییس اداره امور شاهد و ایثارگران از مدارس شاهد شهرستان فلاورجان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از مدارس شاهد شهرستان فلاورجان

مرضیه ذاکری، رییس اداره امور شاهد و ایثارگران و حسینعلی امینی مدیر آموزش و پرورش فلاورجان و هاشمی کارشناس اداره شاهد با حضور در مدارس شاهد شهرستان فلاورجان با مدیران و معلمان این مدارس دیدار و گفتگو کردند.

ذاکری هدف از بازدیدها و جلسات را قدردانی و تشکر از مدیران و معلمان فهیم، تلاشگر، مسئولیت پذیر و سربلند دانست و گفت: تلاش ما این است که هر دانش آموزی که وارد مدارس شاهد می شود در پایان سال چند قدم بسته به استعداد و توانایی های خودش، جلوتر رفته باشد. چشم انداز ما ارتقای کیفی فعالیت های آموزشی و پرورشی دانش آموزان مدارس شاهد، طرح پراکنده شاهد، جامعه ایثارگری است. باید برای رسیدن به این چشم انداز نگاه ما تحول آفرین، عالمانه و مشارکت محور برای ایجاد انگیزه و ایجاد پیوند میان معلم، دانش آموز و خانواده باشد تا یادگیری اثربخش برای دانش آموزان ایجاد شود.

وی در ادامه به لزوم تکمیل شناسنامه مدارس شاهد توسط مدیران برای ایجاد انسجام در سبک، محتوا و ارتقای کیفی فعالیت های آموزشی و پرورشی، تاکید کرد و ادامه داد: شناسنامه مدارس شاهد دارای انعطاف پذیری و قابلیت بومی سازی است، بنابراین مدیران مدارس شاهد متناسب با شرایط مدرسه، دانش آموزان و اولیای آنها انتخاب می کنند که چه فعالیت هایی را با توجه به ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت و اهداف مدرسه خود عملیاتی کنند.

ذاکری در پایان در مورد ایجاد مدارس شاهد دخترانه در مقطع متوسطه اول و دوم در شهرستان فلاورجان، فعالیت‌های پرورشی مدارس شاهد به منظور اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت، طرح پراکنده شاهد، دستورالعمل ثبت نام مدارس شاهد بحث و گفتگو شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار